خرید ۱۰۵ میلیارد شیبا اینو توسط نهنگ اتریوم

طبق آمار WhaleStats، در حالی که پذیرش شیبا همچنان در حال گسترش است. یک نهنگ به نام “Tolkien” در دو روز گذشته مقدار انبوه دیگری از SHIB را خریداری کرده است که به 105 میلیارد توکن رسیده است.

در این بین، شیبا در دستگاه های خودپرداز بیشتری اضافه شده است. بیش از 300 درخواست فرانشیز توسط فست فود زنجیره ای Welly’s SHIB دریافت شده است.

نهنگ Bombur 105 میلیارد SHIB را می بلعد!

طبق توییت های ارسال شده توسط ردیاب ارز دیجیتال WhaleStats، سرمایه گذار اتریوم در لیست 100 نهنگ برتر ETH ارائه شده توسط این سرویس، در رتبه 20 قرار گرفت. “Bombur” در اوایل امروز در مجموع 54,045,382,286 شیبا خریداری کرد و مقدار مشابهی به اندازه 50,359,599 Shib را به دست آورد.

در مجموع، سرمایه گذار تقریباً 1.5 میلیون دلار برای این دو تکه شیبا پرداخت کرد.

در همین حال، SHIB همچنان بزرگترین دارایی از 100 نهنگ برتر در زنجیره اتریوم است و بزرگترین دارایی آن از نظر ارزش دلار است. به طور کلی، این سرمایه گذاران کمی بیش از 1.3 میلیارد دلار شیبا اینو را در کیف پول خود نگه می دارند. لازم به ذکر است که این مقدار در این هفته به تدریج کاهش یافته است. زیرا نهنگ ها به تدریج در حال فروش و تبدیل پول نقد به سایر ارزهای دیجیتال هستند.

پذیرش SHIB گسترش می‌یابد

طی این هفته، پذیرش شیبا اینو افزایش چشمگیری داشته است. دومین رمزارز بزرگ سگ اکنون می تواند از پورشه تاوسون – تنها فروشنده این شرکت در بالتیمور – یک پورشه برای شما بخرد.

علاوه بر این، SHIB به دستگاه های خودپرداز رمزنگاری بیشتری که به زنجیره بیت کوین آمریکا تعلق دارند اضافه می شود. در صنعت غذا، Welly’s، یک زنجیره فست فود ایتالیایی مستقر در ایتالیا است که SHIB را انتخاب کرده است. این شرکت اعلام کرده است که اخیرا بیش از 300 درخواست حق رای دریافت کرده است.

منبع: u.today