درآمد ۴۵۰ هزار اتریومی ماینرها از کارمزد بالای شبکه در دوران اوج دیفای

داده ها نشان می دهد ماینرهای اتریوم با افزایش کارمزدهای شبکه در دوران رشد دیفای، افزایش 39 درصدی درآمد را تجربه کرده اند.

طبق داده های گلس نود، درآمد ماینرهای اتر در ماه سپتامبر سر از آسمان برآورده است. در حالی که قیمت اتر در این زمان افزایش خاصی نیافته، ماینرهای شبکه اتریوم از افزایش نرخ کارمزد درآمد زیادی کسب کرده اند.

ماینرها 450089 اتر (معادل با 168.7 میلیون دلار) از کارمزد به دست آورده اند و این افزایش 39 درصدی در یک ماه را نشان می دهد.

در همین دوره زمانی، درآمد ماینرهای بیت کوین از کارمزدها کاهش یافته است. ماینرهای بیت کوین در سپتامبر 26 میلیون دلار بوده که در مقایسه با 39 میلیون دلار کسب شده در ماه آگوست افت 50 درصدی داشته است. طبق داده های استخر استخراج ارز دیجیتال F2Pool، استخراج اتر نسبت به بیت کوین 3 برابر سودآورتر است.

افزایش شدید درآمد ماینرهای اتر ناشی از افزایش فعالیت در بخش دیفای  بوده که در ماه سپتامبر به اوج خود رسیده و به افزایش شدید چندباره نرخ کارمزد تراکنش های شبکه منجر شده است.

دیفای عامل صعود یا سقوط اتریوم

دیفای باعث شده تراکنش های متعددی در اتریوم ایجاد شود و همچنین به ورود ماینرها به این شبکه کمک زیادی کرده است اما نرخ کارمزد افزایش غیرقابل تحملی داشته است.

از آنجا که کاربران در حال رقابت برای پردازش شدن تراکنش هایشان هستند برای دستیابی به این هدف باید نرخ بالایی از کارمزد را نیز پرداخت نمایند. با اینکه این روند برای ماینرها در کوتاه مدت خوب است اما می تواند باعث شود برخی از کاربران به علت گران بودن قراردادهای دیفای از شبکه خارج شوند. در واقع همین امر یکی از دلایل اصلی اصلاح شدید رخ داده در قیمت توکن های دیفای در یک ماه گذشته بوده است.

 

راستی! اگر علاقه مند به دنبال کردن اخبار داغ ارزهای دیجیتال هستید کانال اخبار میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین میتوانید آخرین اخبار ارز های دیجیتال را در خبر ارز دیجیتال بخوانید.

منبع: کوین تلگراف