نهنگ ها ۶/۵ میلیارد شیبا اینو را به والت هاى خود اضافه کردند

نهنگ ها درعرض يك ساعت، ٦/٥ میلیارد واحد شیبا اینو را از صرافی ‌ها به آدرس‌ والت هاى خود افزودند.

نهنگ هاى بازار ارز ديجيتال، با ادامه روند نزولى قيمت شيبا اينو، به خريد هاى خود ادامه مى دهند، يك كارشناس حوزه ارز ديجيتال عقيده دارد اگر شيبا اينو از اين سطح قيمتى سرسختی كه درحال حاضر در آن قرارر دارد پايينتر بيايد، سطح قيمتى بعدى آن غيرقابل پيش بينى خواهد بود.

به گزارش ميهن سيگنال مطابق داده‌ های ارائه‌ شده توسط اتراسکن، ۲ نهنگ ارز دیجیتال در یک ساعت گذشته بیش از ۶.۵ میلیارد توکن شیبا اینو را به دست آورده‌اند.

به گفته خبرگزارى اتراسكن، كيف پول هايى كه اين دو تراكنش بزرگ از آنها انجام شده است عبارتند از بايننس و كوكوين، تراكنش اول شامل 4,085,088,583 تعداد ارز شيبا اينو بوده كه از کیف پول ۱۶ بایننس، جابه جا شده است و تراکنش دوم نیز مربوط به آدرس شماره ۳ کوکوین بود که حاوی ۲.۵ میلیارد واحد از این میم کوین بود.

گفتنی است موجودی شیبا اینو آدرس نهنگ دومی که از کوکوین ۲.۵ میلیارد توکن خریداری کرد، برابر است با ۳۶۷ میلیارد توکن این میم کوین که ارزشی در حدود ۱۰.۸ میلیون دلار دارند.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از يوتودى، هفته گذشته يك نهنگ برجسته به نام Gimli، كه در جايگاه نهم ليست بزرگترين نهنگ هاى بازار ارزهاى ديجيتال در وب سايت ويل استيت قرار دارد، اقدام به خريد ١١٠ ميليارد توكن شيبا اينو كرده بود كه اين رقم توجه بسيارى از كاربران را به خود جلب كرده بود.

گفتنى است ارزش ارزهاى خريده شده توسط اين نهنگ كه در تاريخ ٩ جولاى انجام شد، 3,624,500 تخمين زده شده بود.

منبع: u.today.com