تحلیل قیمت کاردانو: ادامه افزایش قیمت | ۲۶ اسفند

تحلیل قیمت کاردانو یک روند افزایشی را در امروز نشان می دهد زیرا خریداران فرایند ریکاوری را که دیروز آغاز کرده اند ادامه داده اند. ثبات در نزد خریداران دیده می شود و امروز افزایش قیمت با عبور از 0.846 دلار ادامه پیدا کرده است. احتمال اینکه روند صعودی فعلی در هفته های آینده شدت بگیرد زیاد است. در سوی دیگر، مقاومت هم در حال خودنمایی است زیرا قیمت در ساعات گذشته کمی افت کرده است.

نکات مهم تحلیل قیمت کاردانو

  • قیمت کاردانو برای امروز صعودی است.
  • مقاومت 0.861 دلار پیش‌روی قیمت قرار دارد.
  • در 0.802 دلار یک حمایت قرار گرفته است.

تحلیل قیمت یک روزه کاردانو

تحلیل قیمت یک روزه، روند صعودی امروز را پیش بینی می کند زیرا خریداران در 24 ساعت گذشته کنترل بازار را در دست داشته اند. قیمت با سرعت ملایمی در حال افزایش است و بازار روند صعودی گرفته است. انتظار می رود جفت کاردانو/ دلار رشد بیشتری داشته باشد اگر روند صعودی ادامه پیدا کند. میانگین متحرک در 0.812 دلار پایین تر از قیمت فعلی قرار دارد.

نمودار یک روزه قیمت کاردانو/ دلار

نوسان در بازار افزایش پیدا کرده و این ادامه افزایش قیمت را محتمل‌تر کرده است. در اندیکاتور بولینگر، مرز باند بالایی در 0.959 دلار و مرز باند پایینی در 0.735 دلار قرار دارد. اندیکاتور RSI با فعالیت های گاوی افزایش یافته و به سطح 45 رسیده است.

تحلیل قیمت کوتاه مدت

تحلیل قیمت ساعتی کاردانو هم برتری گاوها را نشان می دهد. قیمت روند صعودی را دنبال کرده اما فروشندگان برگشته‌اند و در ساعات گذشته قیمت در حال اصلاح بوده است. با این حال قدرت هنوز در دست خریداران است.

خط روند کوتاه مدت رو به بالا در حرکت است که غلبه خریداران را نشان می دهد. اکنون قیمت کمی کاهش یافته اما انتظار می رود در ساعات آینده با حمایت بیشتر خریداران شاهد افزایش قیمت باشیم.

نمودار چهار ساعته قیمت کاردانو/ دلار

میانگین متحرک در 0.821 دلار پایین تر از قیمت فعلی است. برخورد SMAهای 20 و 50 نیز دیروز رخ داده است. باند بالایی بولینگر در 0.844 دلار و باند پایینی در 0.772 دلار قرار دارد و قیمت از باند بالایی خارج شده است. RSI نیز تا سطح 66 افزایش یافته است.

جمع بندی

تحلیل قیمت کاردانو حمایت قوی برای خریداران را نشان می دهد زیرا قیمت در حال افزایش است. بازار در یک هفته اخیر روند صعودی داشته و امروز شاهد ادامه رشد قیمت بوده‌ایم.

منبع: کریپتوپولیتن