سقوط کاردانو همزمان با آپدیت جدید این شبکه

همزمان با سقوط قيمتى كاردانو و رسیدن آن به سطح یک دلار؛ IOHK از توسعه اکوسیستم کاردانو خبر می‌ دهد.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از يوتودى، قیمت توکن بومی شبکه کاردانو (ADA) از قیمت ۱.۶۴ دلار که در روز ۱۸ ژانویه (۲۸ دی) ثبت کرد، پیوسته درحال کاهش بوده و هم‌اکنون به سطح یک دلار رسیده است. 

همچنين كمپانى كاردانو IOHK، از جزئيات مربوط به توسعه شبكه كاردانو كه در طى ١٠ روز گذشته در حال انجام بوده است، گزارش داد.

 اين توسعه‌ دهنده شبکه کاردانو در توییت اخیر خود اخبار و پیشرفت‌های مربوط به پروژه‌های ساخت کاردانو را اطلاع‌ رسانی کرد.

ما در حال توسعه و گسترش شبكه كاردانو هستيم.

تيم توسعه دهندگان پلتفرم ما در حال آزمايش و توليد پروژهاى جديد بر روى اين شبكه ميباشند.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از شبكه كاردانو، از جمله پیشرفت‌های اکوسیستم کاردانو در هفته گذشته می‌توان به اتمیک سواپ، ایدکس پرو (ADAX Pro)، مین سواپ دکس (MinSwap DEX)، میوزلی‌ سواپ (MuesliSwap) و کیف پول فلینت (Flint) اشاره کرد.

همچنین ساندی سواپ (SundaeSwap)، اولین صرافی غیرمتمرکز کاردانو نیز در اولین هفته فعاليت خود به ارزش کل سرمایه قفل شده ۷۱.۶۹ میلیون دلار دست يافت و بیش از ۳۰۰ استخر معاملاتی فعال در این صرافی به ثبت رسيده است.

 علاوه بر اين، هفته گذشته شبكه كاردانو از راه اندازى یک موتور بازی‌ سازی مرتبط با توکن‌ های غیرمثلی (NFT) و مبتنی بر اين شبكه، خبر داد.

صرافی ساندی سواپ به عنوان یک پروژه بر بستر شبکه کاردانو، در سال 2021 ایجاد شد و در سال 2022 نیز راه اندازی شد. صرافی غیر متمرکز ساندی سواپ، در نظر دارد که بخشی از سود این صرافی را بین هولدرهای توکن بومی اش، تقسیم کند. همچنین هولدر های توکن ساندی سواپ در زمان فعالیت در این صرافی می توانند از تخفیف کارمزد هایی هم بهره مند شوند.

منبع: u.today.com