تحلیل آلت کوین ۷ خرداد ۹۹

آلت کوین REN  نزدیک به پایان روند صعودی است در حالی که ممکن است MATIC روند صعودی را تازه شروع کرده باشد.

MATIC به تازگی از سطح مقاومت مهمی‌خارج شده و به دلیل عدم مقاومت در برابر سطح قیمت فعلی، می‌تواند به سرعت افزایش یابد.

در حالی که REN با موفقیت از سطح مقاومت افقی عبور کرده و از اهمیت بالایی برخوردار است، به نظر می‌رسد که پتانسیل صعودی آن محدود است، به همین دلیل هنوز بسیاری از مناطق مقاومت‌های مهم را نشکسته است.

نکات برجسته تحلیل آلت کوین ها

  • REN خط مقاومت صعودی بلند مدت را دنبال می‌کند. مقاومت در 1250 ساتوشی وجود دارد.
  • یک تقاطع طلایی در چهارچوب زمانی روزانه ظاهر شده است. در 1000 ساتوشی حمایت وجود دارد.
  • MATIC بالاتر از میانگین متحرک 200 روزه خود و منطقه مقاومت 250 ساتوشی شکسته شده است. سطح مقاومت بعدی در 300 و 350 ساتوشی یافت می‌شود.

آلت کوین REN

قیمت REN از ابتدای ماه می به سرعت در حال افزایش است. با این حال، قیمت از اکتبر سال 2019 به دنبال یک خط مقاومت صعودی بوده است، در حال حاضر برای سومین بار آن را لمس کرده و روند صعودی ماهانه را متوقف کرده است. دفعه قبل که قیمت به این روش عمل می‌کرد، مدت کوتاهی پس از آن به شدت کاهش یافت. با این حال، این قیمت همچنین با موفقیت سطح 1000 ساتوشی را پشت سر گذاشته است، که اکنون احتمالاً به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

علاوه بر این، میانگین‌های متحرک 50 و 200 روزه روند صعودی را رقم زده‌اند، نشانه‌ای از این که احتمالاً قیمت به سمت بالا حرکت می‌کند. علاوه بر این، در حالی که RSI در منطقه پرفروش است، هنوز هیچ واگرایی نزولی ایجاد نشده است.

با این حال، حتی اگر قیمت بالای این خط مقاومت در حال شکستن باشد، مقاومت افقی قوی در 1250 و 1400 ساتوشی وجود دارد که پتانسیل صعودی را محدود می‌کند.

خط مقاومت صعودی در REN

در کوتاه مدت، در واقع قیمت در میانگین متحرک 200 ساعته کاهش یافته است و احتمالاً یک الگوی دو کف ایجاد کرده است، اما واگرایی واضح صعودی در RSI و مقاومت قابل توجهی وجود دارد. بنابراین، در حالی که قیمت می‌تواند افزایش یابد تا زمانی که بالاتر از 1000 ساتوشی باقی بماند، احتمال افزایش سریع به نظر نمی‌رسد.

ناحیه مقاومت و میانگین متحرک 200 ساعته

آلت کوین MATIC Network

در واقع، حرکت قیمت MATIC بسیار صعودی به نظر می‌رسد، زیرا در ابتدا قیمت بالای میانگین متحرک 200 روزه و بعد از آن مقاومت 250 ساتوشی شکسته شده است. اگر قیمت با موفقیت این منطقه را به عنوان حمایت تأیید کند، احتمالاً همچنان به سمت بالا حرکت خواهد کرد.

برخلاف  REN، تنها مناطق مقاومت قابل توجه در 300 و 350 ساتوشی وجود دارد. بنابراین، ما می‌توانیم شاهد افزایش شتاب صعودی MATIC باشیم.

مناطق مقاومت در MATIC

راستی! برای سهولت دسترسی شما به آخرین سیگنال ها کانال تلگرام VIP میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین برای مشاهده جدیدترین تحلیل های بیت کوین روی تحلیل بیت کوین کلیک نمایید.