انفجار ۱۷ درصدی ApeCoin و توقف قیمت بیت کوین در ۳۸.۵ هزار دلار!

قیمت بیت کوین برای اولین بار در بیش از یک سال و نیم به بالای 38000 دلار رسید، اما نتوانست شتاب خود را حفظ کند. آلت ‌کوین‌ ها مانند اتریوم و سولانا در مقیاس روزانه ثابت ماندند و ETH نزدیک به 2100 دلار و SOL نزدیک به 60 دلار معامله شد.

بایننس هفته پر فراز و نشیبی را سپری کرد و با وزارت دادگستری ایالات متحده برای جریمه 4.3 میلیارد دلاری توافق کرد و مدیرعامل آن از سمت خود کنار رفت.

به نقل از کوین پوتیتو، بیت کوین یک ترن هوایی را تجربه کرد و به پایین ترین سطح هفتگی 35600 دلار و سپس به 38500 دلار رسید که بالاترین قیمت آن از ماه می 2022 بود، اما در نهایت به زیر 38000 دلار رسید.

نوسانات آلت کوین ها به پیروی از بیت کوین

ارزهای دیجیتال نوسانات زیادی را تجربه کردند، به طوری که اکثر آلتکوین ها از حرکات نامنظم بیت کوین پیروی کردند. بایننس کوین (BNB) در یک نقطه 20 درصد از ارزش خود را از دست داد، اما توانست تثبیت شود و در حال حاضر در سطح 235 دلار است که 10 دلار بالاتر از پایین ترین سطح خود در اواسط هفته است. اتریوم (ETH) برای مدت کوتاهی به بیش از 2100 دلار رسید اما در حال حاضر به همراه سولانا زیر این سطح معامله می شود.

برندگان برتر روزانه STEPN، ایپ کوین و MINA هستند که همگی درصدهای دو رقمی به دست آورده اند. کل سرمایه بازار کریپتو در یک روز تقریباً 1 درصد افزایش یافته و به 1.44 تریلیون دلار رسیده است.

منبع: cryptopotato