پرواز اولنچ

ارزش كل قفل شده (TVL) شبكه اولنچ شاهد رشد قابل توجهى شده است، TVL اين شبكه از ١١ ميليارد دلار هم فراتر رفت.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از يوتودى، شبكه اولانچ با رسيدن به ارزش كل قفل شده ١١ ميليارد دلارى، توانست از ارز بايننس كوين پيشى بگيرد و در فهرست ٥ ارز برتر بازار از نظر ارزش كل قفل شده (TVL)، قرار گرفت.

بر اساس گزارش خبرگزارى Defi LIama، با برگشت تمركز بازار از روى اموال سنتى به روى ارزهاى ديجيتال و راه حل هاى مالى غير متمركز مثل پلتفرم هاى وام دهى ديجيتال، ارزهاى زيادى شاهد رشد قيمتى بوده اند. شبكه اولنچ نیز توانست از نظر شاخص ارزش كل قفل شده (TVL)، سطح ١١ ميلياردى را بگذراند.

در گزارش منتشر شده از Defi LIama علت صعود اولنچ اينگونه بيان شده است كه اکثر وجوه تخصیص یافته در پروتکل آوی (AAVE) باقی مانده‌اند و این پروتکل به کاربران امکان آن را می‌دهد تا خدمات وام‌دهی را به دیگران ارائه کنند.

گفتنى است جايگاه اول اين شاخص همچنان در دست شبكه اتريوم قرار دارد. در حال حاضر اتریوم با بیش از ۱۲۷ میلیارد دلار ارزش کل قفل‌شده، با اختلاف بسیار زیادی برترین شبکه است و رتبه دوم نیز با ۱۶ میلیارد دلار در اختیار لونا است. بایننس اسمارت چین نیز با ارزش قفل شده ۱۳ میلیارد دلاری در جايگاه سوم نشسته است و نزدیک ترین رقیب اولنچ محسوب می‌شود. همچنین شبکه فانتوم با ارزش کل قفل شده ۸.۵ میلیارد دلاری پس از اولنچ در رده پنجم قرار دارد. 

منبع: u.today.com