تحلیل قیمت بیتکوین کش ۲ شهریور ۱۴۰۰

تحلیل قیمت بیتکوین کش برای امروز صعودی است زیرا دیروز در بازار یک کف بالاتر به ثبت رسیده و اکنون خریداران در حال تلاش برای افزایش مومنتوم برای حرکت به بالای 650 دلار هستند. بنابراین انتظار داریم بیتکوین کش / دلار در این هفته تا مقاومت بعدی در 700 دلار رالی داشته باشد. خریداران نهایت تلاش خود را برای شکستن مقاومت در EMA 20 روزه در 630 دلار به خرج داده‌اند.

نکات مهم تحلیل:

  • تحلیل قیمت بیتکوین کش برای امروز صعودی است.
  • بیتکوین کش / دلار در نمودار روزانه در رنج روزانه با نوسان بالا معامله شده است.
  • در نمودار 4 ساعته، بیتکوین کش/ دلار در حال شکستن مانع جزئی 670 دلار است.

کلیت بازار ارز دیجیتال در 24 ساعت اخیر حالت صعودی قوی داشته؛ بیت کوین مانع 50 هزار را شکسته اگرچه بعداً دچار اصلاح جزئی به زیر این سطح شده است. بایننس کوین به 500 دلار رسیده و کاردانو در ادامه روند رشد قوی خود مقاومت 2.9 را لمس کرده است. انتظار می‌رود بازار به رشد خود ادامه دهد و خریداران قیمت‌ها را بالاتر ببرند.

تحلیل یک روزه قیمت

در نمودار یک‌روزه، بیتکوین کش/ دلار در یک رنج روزانه با نوسان بالا در 665.57 تا 681.02 دلار معامله شده است. به‌علاوه، حجم معاملات روزانه با 14 درصد افزایش به 2555609482 دلار رسیده است. هم‌زمان ارزش بازار بیتکوین کش با 2.7 درصد افت به 12.650 دلار رسیده است.

در نمودار 4 ساعته، بیت کوین کش / دلار در حال شکستن و خروج از مانع جزئی 670 دلار و حرکت به سمت سقف روزانه 681 دلار می‌باشد. فروشندگان در سطوح 700 و 714 وارد عمل خواهند شد. بنابراین در این سطوح بیتکوین کش احتمالاً متوقف شده و برای کسب قدرت بیشتر در جهت حرکت به سمت مانع 1000 دلاری که در مسیر فتح قله تاریخی آن قرار دارد تقویت خواهد شد.

نمودار یک روزه قیمت بیتکوین کش / دلار. برای مشاهده نمودار در سایز اصلی روی آن کلیک کنید.

رفتار قیمت این ارز دیجیتال، رالی بیش از 60 درصدی در هفته گذشته را نشان می‌دهد. خریداران چشم به 714 دلار دوخته‌اند که پس از آن باید به مقاومت‌های بزرگ‌تر بین 806 تا 864 دلار فکر کنند. اگر خریداران در 48 ساعت آینده بتوانند موضع خود را باقدرت حفظ نمایند، آنگاه به‌راحتی می‌توانند از این سطوح عبور کنند.

به‌طورکلی تحلیل قیمت بیتکوین کش نشان می‌دهد خریداران به ایجاد فشار بیشتر تمایل دارند و توسط خریدارانی که در هر افت قیمت به خرید می‌پردازند نیز حمایت می‌شوند.

منبع: کریپتوپولیتن