تحلیل بیت کوین ۳۰ فروردین ۹۹

تحلیل بیت کوین در لبه، هدف بعدی 8000 دلار یا 6000 دلار است؟

نکات برجسته تحلیل بیت کوین

  • قیمت بیت کوین یک خط مقاومت نزولی را شکست. ولی هنوز هم در سطح 7،150 دلار مقاومت وجود دارد.
  • بیت کوین دیروز بالاتر از میانگین متحرک روزانه خود بسته شده است.
  • هنوز مشخص نیست که آیا BTC قدرت کافی برای صعود دیگر را دارد یا برای لمس خط حمایت نزول می‌کند.

شکست بیت کوین

قیمت BTC در 16 آوریل کاهش سریع را آغاز کرد و به کف 6468 دلار رسید. با این حال، قیمت بلافاصله روند خود را معکوس کرد، و یک حرکت صعودی قابل توجهی را برای لمس 7220 دلار آغاز کرد.

شکستن خط مقاومت نزولی در تحلیل بیت کوین

این حرکت صعودی باعث شد تا قیمت از خط مقاومت نزولی شکسته شود و سپس آن را به عنوان حمایت اعتبار دهد. همچنین قیمت بالای میانگین متحرک 200 ساعته ​​بسته شد.

هر دو علائم صعودی هستند که نشان می‌دهد احتمالا قیمت بالاتر برود.

با این حال، قیمت در منطقه 7150 دلار به مقاومت در الگوی دو قله رسیده است. این منطقه همچنین با سطح 0.618 فیبوناچی از حرکت نزولی قبلی مصادف است و آن را به یک سطح مناسب برای معکوس کردن روند تبدیل می‌کند.

علاوه بر این، RSI  واگرایی نزولی ایجاد کرده است، هر چند چندان هم برجسته نیست. چشم انداز فعلی دارای علائم نزولی و صعودی است.

واگرایی نزولی در RSI

صعودی یا نزولی

دو سناریو برای حرکت آینده قیمت BTC وجود دارد. در سناریو نزولی، قیمت تشکیل A B C صعودی را به اتمام رسانده و از یک گوه صعودی شکسته شده است. در حال حاضر، در حال تکمیل پنج موج الیوت است که قیمت آن را به پایین تر از 6300 دلار می‌برد.

این طرح الگوی دو قله را  در 7150 دلار حمایت می‌کند و واقعیت این است که BTC از یک گوه صعودی شکسته شده است.

سناریو نزولی تحلیل بیت کوین

احتمال نزولی نشان می‌دهد که حتی اگر BTC از یک گوه صعودی شکسته شود، به احتمال زیاد یک قله دیگری را ایجاد کند و یک بار دیگر گوه را اعتبار خواهد داد. بیشترین احتمال برای این قله حدود 7،900 دلار در محل تلاقی خط حمایت از گوه و نزدیکترین منطقه مقاومت است.

این امکان با این واقعیت پشتیبانی می‌شود که قیمت از بالای میانگین متحرک 50 روزه خود، که قبلاً برای محدوده 5،700 دلار 6،900 دلار مقاومت کرده بود، افزایش یابد.

سناریو صعودی تحلیل بیت کوین

نتیجه گیری

قیمت بیت کوین یک حرکت صعودی را آغاز کرده است. اگرچه این حرکت قابل توجه بوده است، ولی تأیید مبنی بر ادامه روند صعودی، نتیجه کافی نخواهد بود. منطقه 7150 دلاری احتمالاً تعیین می‌کند که آیا سناریوی صعودی یا نزولی تحقق یابد.

راستی! برای سهولت دسترسی شما به آخرین سیگنال ها کانال تلگرام VIP میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین برای مشاهده جدیدترین تحلیل های بیت کوین روی تحلیل بیت کوین کلیک نمایید.