افت دوباره بیت کوین

حجم معاملات بیت‌‌‌‌‌‎کوین بعد از یک جهش کوتاه مدت، دوباره در حال کاهش است، اين اتفاق بعد از سقوط بيت كوين به زير سطح ٤٠ هزار دلارى افتاده است.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از بیت کوینیست، حجم معاملات بيت كوين در بازار ارزهاى ديجيتال بعد از طى كردن يك روند صعودى نسبتا كوتاه، حالا دوباره به شدت در حال سقوط ميباشد.

بر اساس گزارش آخر Arcane Research حجم معاملات بیت‌‌‌‌‌‌‎ کوین اخیرا بعد از کاهش طولانی مدت به مقدار کمی افزایش یافت؛ اما دوباره روند کاهش خود را در پیش گرفت. 

در واقع حجم معاملات روزانه یک شاخص زنجیره‌‌‌‌‌‎ای است که کل مقدار بیت‌‌‌‌‌‌‎کوینی را که در طول روز در معاملات دخیل بوده؛ به ما گزارش می‌‌‌‌‎دهد. 

زمانی که این مقدار کاهش می‌‌‌‌‎یابد به این معنی است که مقدار فعاليت و  معاملات این ارز در شبكه بيت كوين و در زنجیره ارزهاى ديجيتال کاهش یافته است، اين اتفاق ميتواند به دو دليل ایجاد شود، یکی اینکه می‌‌‌‌‌‎تواند نشان‌‌‌‌‎گر این باشد که معامله‌‌‌‌‎گران منتظر ثبات قیمتی هستند و یا اینکه با کاهش علاقه نسبت به بازار ارزهای دیجیتال روبه‌‌‌‌‎ رو هستیم.

از طرفى ديگر، افزایش حجم معاملات بيت كوين به معنی افزايش فعاليت كاربران و معاملات خريد و فروش و همچنين بالا رفتن میزان علاقه كاربران حوه ارزهاي ديجيتال به این بازار ميباشد.

گفتنى است بايد به اين نكته توجه كرد كه افزایش حجم معاملات، به تعداد زياد معامله ‌‌‌‌‌‎گران بازار و تداوم در این معاملات بستگی دارد. در حال حاضر مدت زمان کوتاهی را شاهد افزایش حجم معاملات بودیم و حالا دوباره؛ به نظر می‌‌‌‌‌‌‎رسد این حجم معاملات رو به کاهش ميباشد.

منبع: bitcoinist.com