تحلیل بایننس کوین ۱۷ اسفند ۹۸

آیا حرکت اصلاحی بایننس کوین BNB به پایان رسیده است؟

قیمت بایننس کوین BNB از زمان رسیدن به کف در تاریخ 26 فوریه در حال افزایش است. در حالی که در ابتدا تلاش می‌شد به بالاتر از منطقه مقاومت برود، اما در نهایت در 5 مارس در انجام این کار موفق شد.

نکات برجسته قیمت BNB

  • در 0023 ساتوشی حمایت وجود دارد.
  • خطوط مقاومت در 0.00245 و 00255 وجود دارد.
  • قیمت زیر یک خط حمایت صعودی است.
  • یک تقاطع طلایی در 28 فوریه رخ داد.

خط حمایت صعودی

قیمت بایننس کوین BNB از 8 ژانویه یک خط حمایت صعودی را دنبال کرده است و افزایش یافته است. با این حال، قیمت در 15 فوریه شروع به کاهش کرد، حرکتی که به مدت 12 روز ادامه داشت.

پس از آن، در تاریخ 27 فوریه، قیمت هر سه مورد میانگین حرکت 50 روزه،200  روزه و خط حمایت صعودی را تایید کرده است. دو میانگین متحرک در همان روز تقاطع صعودی را تشکیل دادند. سرانجام، RSI  روزانه بالای 50 حرکت کرده است، نشانگر این است که روند روزانه در حال حاضر صعودی است.

قیمت از آن زمان در حال افزایش است و در روز جمعه به بالای 0.0023 ساتوشی رسید، منطقه ای که از این پس انتظار می‌رود به عنوان حمایت عمل کند. منطقه مقاومت بعدی در  0.00255 ساتوشی یافت می‌شود.

پیروی از خط حمایت صعودی

آیا بایننس کوین BNB به هدف می‌رسد؟

هدف مورد نظر 0.00245 ساتوشی است، که همچنین منطقه مقاومت بعدی می‌باشد.

از آنجایی که قیمت در روز 26 فوریه به کف رسید، و خط حمایت صعودی را دنبال کرده است. در ابتدا تلاش کرد تا بالاتر از منطقه 0.00223 برسد که در نهایت هم موفق شد.

اگرچه در RSI واگرایی نزولی وجود دارد، اما در پیش بینی کاهش آن کافی نیست. بنابراین، در حالی که ممکن است قیمت دوباره به خط حمایت صعودی بازگردد، انتظار می‌رود که پس از آن به هدف برسد.

هدف 0.00245 ساتوشی

نتیجه گیری

قیمت بایننس کوین BNB در 27 فوریه به کف رسیده و از آن زمان تاکنون رو به افزایش است. ما معتقدیم که به زودی به 0.00245  ساتوشی می‌رسد.

و علاقه مندان به دریافت سیگنال اختصاصی می‌توانند به کانال تلگرام ما با آدرس  MihanSignalVIP@ بپیوندند.

آیا می‌خواهید وارد بازار ارز های دیجیتال شوید ولی نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ در اینجا می‌توانید برای شروع یادگیری همراه ما باشید.