تحلیل بیت کوین ۷ شهریور ۹۹

با اصلاح قیمت بیت کوین تریدرها به آینده بیت کوین مشکوک هستند. دو سناریو برای حرکت بعدی بیت کوین وجود دارد: اصلاح تا 9600 دلار یا حمله به 16000 دلار.

قیمت بیت کوین در سه روز اخیر 6 درصد کاهش یافته و با اتمام زمان قراردادهای فیوچرز بیت کوین CME به ارزش 276 میلیون دلار اکنون تریدرها درباره افت بیشتر احتمالی این ارز دیجیتال مهم بسیار نگران هستند.

بعد از پس زدن مقاومت 12500 دلار، دو سناریوی اصلی در کوتاه مدت قابل پیش بینی است. برخی از تحلیلگران تکنیکال معتقدند بیت کوین یا به سمت 16000 دلار می رود یا 9600 دلار. این پیش بینی ها خود گویای عدم قطعیت در بازار است و به برخورد با مقاومت ها و حمایت ها بستگی دارد.

احتمال وقوع کدام سناریو بیشتر است؟

به گفته تحلیلگران در صورتی که نمودار هفتگی بیت کوین بالای 11500 دلار بسته شود احتمال رالی قیمت تا 16000 دلار افزایش می یابد. اگر قیمت همچنان زیر 10500 حفظ شود این نشان می دهد 9600 دلار یک سطح حمایت منطقی است.

نمودار هفتگی بیت کوین/ دلار – برای مشاهده سایز اصلی کلیک کنید.

دلیل دیر برای پیش بینی پولبک تا محدوده 9600 تا 9700 دلار، شکاف CME است که در تحلیل های قبلی به آن پرداختیم. این شکاف در بازارهای فیوچرز بیت کوین CME ناشی از تعطیلی این بازار در روزهای آخر هفته می باشد. این می تواند احتمال پولبک را افزایش دهد. در 16000 دلار نیز یک گپ CME وجود دارد اما این گپ در نمودار با تایم فریم کوتاهتر چندین سال است که وجود دارد.

به عقیده یک تحلیلگر دیگر به نام مین، خریداران بیت کوین در کوتاه مدت نیاز به رسیدن قیمت به 11700 دلار دارند. در صورت عدم موفقیت آنها در رسیدن به مقاومت های بالاتر فاز تقویت به مدت بیشتری ادامه خواهد یافت.

اصلاح قیمت در چند روز اخیر ساختار گاوی کوتاه مدتی بازار را شکسته و الگوهای کف های بالا و سقف های بالا را نیز خنثی کرده است. با ایجاد این تغییر اکنون احتمال سناریوی نزولی لمس 9600 دلار یا ادامه رنج 10500 دلار بیش از پیش احساس می شود.

 

راستی! برای سهولت دسترسی شما به آخرین سیگنال ها کانال تلگرام VIP میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین برای مشاهده جدیدترین تحلیل های بیت کوین روی تحلیل بیت کوین کلیک نمایید.

منبع: کوین تلگراف