رکورد قیمت بیت کوین، آلت کوین ها و داو با صعودی شدن بازار

با لمس 19400 دلار توسط بیت کوین، آلت کوین ها رشد دو رقمی داشتند و داو جونز هم به سقف تاریخی 30000 دلار رسید.

در روز سه شنبه خریداران قدرت خود را در بازار ارزهای دیجیتال نشان دادند و قیمت بیت کوین تا 19418.97 دلار بالا رفت. همچنین برخی از آلت کوین ها نیز رشد 2 رقمی را تجربه کردند.

در این میان بهترین عملکرد مربوط به استلار لومن (XLM) و ریپل (XRP) به ترتیب با رشد 53 و 38 درصدی بوده است.

اتر همچنان در حال ادامه عملکرد خیره کننده خود است. برترین آلت کوین در هفته گذشته نسبت به بیت کوین عملکرد بهتری داشته و توانسته به رکورد تاریخی سالانه 623 دلار دست یابد.

رشد همزمان بازارهای سنتی

در حال حاضر هیجان زیادی در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد و بسیاری از افراد در انتظار رسیدن بیت کوین به 20000 دلار هستند. در همین زمان سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال از عملکرد خیره کننده بازارهای سنتی غافل مانده اند.

در همان روز شاخص داو هم 400 واحد افزایش یافت و به رکورد تاریخی 30046 دلار دست یافت. S&P 500 و نزدک هم به ترتیب 1.6 و 1.3 درصد رشد داشتند.

طبق نظر تحلیل گران بازار، پیشرفت سومین مرحله واکسن کووید 19، نرخ پایین بهره در سیاست های فدرال ریزرو، احتمال ارائه دومین بسته محرک اقتصادی و افزایش سرعت انتقال قدرت از ترامپ به بایدن عوامل موثر بر رشد بازارهای مالی بوده اند.

معمولا پس از رالی های قوی احتمال ورود به دوره های کف سازی وجود دارد.در صورتی که این اتفاق برای بیت کوین بیقتد با انتقال نقدینگی به آلت کوین ها بازار آنها نیز رشد بیشتری می کند. اگر در روزهای آینده بیت کوین رفتار رنجی داشته باشد سرمایه گذاران احتمالا با مهاجرت به بازار آلت کوین ها زمینه صعود بیشتر آنها را نیز فراهم خواهند کرد.

 

راستی! اگر علاقه مند به دنبال کردن اخبار داغ ارزهای دیجیتال هستید کانال اخبار میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین میتوانید آخرین اخبار ارز های دیجیتال را در خبر ارز دیجیتال بخوانید.

منبع: کوین تلگراف