رالی ۲۷ درصدی کاردانو تنها در ۲۴ ساعت! همه شگفت زده شدند!

فعالیت‌ های اجتماعی کاردانو (ADA) به بالاترین حد در شش ماه اخیر رسیده است که ناشی از افزایش قیمت دو رقمی در 24 ساعت گذشته است. فعالیت اجتماعی این کوین که با اشارات و بحث‌ های آنلاین آنالیز می ‌شود، افزایش قابل توجهی داشته است که نشان ‌دهنده افزایش تقاضا و علاقه به آن است. به نقل از ambcrypto، این افزایش تسلط اجتماعی همزمان با افزایش قابل توجه تعداد آدرس ‌هایی است که تراکنش‌های مربوط به ADA را تکمیل می‌ کنند، که بالاترین سطح یک روزه را از نوامبر نشان می ‌دهد.

با این حال، یک نکته احتیاطی مربوط به همبستگی بین فعالیت اجتماعی و قیمت وجود دارد، زیرا افزایش در هر دو می تواند منجر به اصلاح شدید شود. با وجود این، دارندگان کاردانو شاهد رشد سود خود در بحبوحه رشد عمومی بازار بوده اند و قیمت ADA در ماه گذشته 62 درصد افزایش یافته است. علاوه بر این، نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) ADA برای اولین بار از آوریل 2022 ارزش مثبتی را به ثبت رسانده است که نشان دهنده ارزش بیش از حد و سود بالقوه برای دارندگان کاردانو است.

در زمان انتشار این گزارش از میهن سیگنال، نسبت MVRV ADA 9.09 درصد بود که نشان می دهد دارندگان می توانند حداقل 9.09 درصد از سرمایه گذاری خود سود کسب کنند.

منبع: ambcrypto