چین انالیسیس می تواند سکه های خصوصی Zcash و دش شما را ردیابی کند

چین انالیسیس، بلوف تبلیغاتی سکه های دش و Zcash به عنوان سکه های خصوصی را برملا کرده و اعلام نموده ردیابی این سکه ها برای اعمال قانون بسیار ساده است.

این شرکت ادعا کرده می تواند تعداد زیادی از تراکنش های Zcash و دش را به خاطر استفاده نکردن کاربران آنها از تنظیمات افزایش حریم خصوصی ردیابی نماید.

سازندگان دش در این خصوص اعلام کرده اند:

“دش گزینه ارتقای حریم خصوصی تراکنش ها را برای کاربران خود فراهم کرده زیرا امنیت کاربران برای استفاده از ارز دیجیتال اهمیت زیادی دارد.”

از این نظر دوراهی دشواری پیش روی سکه های خصوصی قراردارد: این سکه ها یا باید انتظارات دولتی را برآورده کنند یا افزایش حریم خصوصی کاربران خود را در نظر داشته باشند. در سراسر دنیا دولت ها به دنبال شفافیت بیشتر رمزارزها برای اعمال قوانین هستند و این مسئله نیازمند دسترسی بیشتر آنها می باشد و همین نکته هم باعث کم شدن رغبت مشتریان به این سکه ها و در نتیجه خارج شدن آنها از فهرست صرافی های معتبر می گردد. از جمله این سکه ها می توان به مونرو اشاره کرد که برخی صرافی ها آن را از فهرست خود به همین دلیل خارج کرده اند. از سوی دیگر، اکثر کاربران ترجیح می دهند از ابزارهای ارتقای حریم خصوصی خود استفاده کنند.

اخیرا محققان دانشگاه ملون کارنگی اعلام کرده اند که 99.9 درصد از تراکنش های Zcash و 30% از تراکنش های مونرو قابل ردیابی بوده اند.

 

راستی! اگر علاقه مند به دنبال کردن اخبار داغ ارزهای دیجیتال هستید کانال اخبار میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین میتوانید آخرین اخبار ارز های دیجیتال را در خبر ارز دیجیتال بخوانید.

منبع: کوین تلگراف