چین لینک تنها در ۶ روز ۲۶٪ پمپاژ شد؛ آیا باید منتظر رشد بیشتر باشیم؟

توکن چین لینک بین 2 نوامبر و 8 نوامبر افزایش 26 درصدی را تجربه کرده است. این توکن به سطوحی رسیده است که از آوریل 2022 مشاهده نشده است و جایگاه خود را به عنوان دهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار تثبیت کرده است.

افزایش قیمت ناشی از انتظارات توکن‌ سازی دارایی در دنیای واقعی (RWA) و نشانه‌های اولیه پذیرش نهادی، از جمله مشارکت Vodafone با Sumitomo Corporation با استفاده از اوراکل ‌های چین لینک برای تراکنش‌های IoT است.

علاوه بر این به نقل از کوین تلگراف، تقاضای Chainlink  از طرف معامله گران افزایش یافته است. اگرچه معیار کاملی برای اندازه ‌گیری جریان‌ های ورودی سازمانی وجود ندارد، Grayscale’s Chainlink Trust (GLNK) با حق بیمه 320 درصدی نسبت به ذخایر توکن لینک زیر بنای صندوق معامله می ‌شود که نشان ‌دهنده تقاضای خرید قوی است.

منتظر رشد چین لینک باشیم؟

براساس معیارهای درون شبکه، افزایش قیمت Chainlink با افزایش فعالیت شبکه پشتیبانی می شود. طبق اخبار میهن سیگنال، تعداد تراکنش ها به میانگین دو روزه 7700 تراکنش روزانه رسیده است که بالاترین میزان از ژوئن 2021 است که آخرین اوج آن در 7 نوامبر 2022 رخ داده است. سلطه اوراکل چین لینک علیرغم انتقادها از تمرکز بیش از حد، بدون چالش باقی مانده است. بنابراین، انتظار می ‌رود هر گونه تأثیر مثبت بر بازار RWA، با پتانسیل افزایش بیشتر بالای 14 دلار، تأثیر مطلوبی بر قیمت LINK داشته باشد.

منبع: کوین تلگراف