تعطیلى ATM هاى بیت کوین در سنگاپور

به دنبال انتشار دستور العمل بانک مرکزی و اداره مالی سنگاپور (MAS) دستگاه‌‌‌‌‌‌‌‎های خودپرداز ارزهای دیجیتال در سنگاپور بسته شدند.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از بيت كوين نيوز، به دنبال دستور العمل هاى اخير منتشر شده توسط بانک مرکزی و اداره مالی سنگاپور (MAS) اين كشور مجبور شد، دستگاه‎‎‎‎‎‎‎‎ های خودپرداز ارزهای دیجیتال را به طور كل تعطيل كند.

برای پیروی از اعلامیه ناگهانی بانک مرکزی مجبور شدیم که ارائه خدمات توسط ۵ دستگاه خودپرداز را متوقف کنیم. ما همچنان منتظر توضیحات بیشتر از سوی اداره مالی و بانک مرکزی هستیم.

در مصاحبه ى اخيرى كه مسئولان بزرگ‌ ترین اپراتور دستگاه ‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های خودپرداز بیت کوین و اتر در سنگاپور با خبرگزارى بلومبرگ انجام دادند،  ضمن ابراز شگفتی از این تصمیم، اظهار كردند كه اين اقدامات به ناچار و براى پيروى از دستورات انجام شده و ما خودمان هم منتظر توضيحات بيشتر از طرف قانونگذاران هستيم.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از يوتوى، ماه ها پيش راوی منون، مدیرعامل اداره پولی سنگاپور (MAS)، اظهار كرده بود كه این کشور قصد دارد خود را به عنوان مرکز و پایتخت جهان برای شرکت‌ های حوزه ارز دیجیتال تثبیت کند. سنگاپور با ایجاد چارچوب قانونی که مشخصا در زمینه مالیاتی به سود صنعت ارزهای دیجیتال است، به دنبال جذب سرمایه‌ ها در این حوزه است.

آقای منون که حدود ۱۰ سال ریاست MAS را بر عهده دارد، عنوان کرد: «با فعالیت‌های مبنی بر ارز دیجیتال، اساساً سرمایه‌گذاری در آینده‌ای موثر است که شکل آن در حال حاضر مشخص نیست.»

منبع: News.bitcoin.com