تحلیل قیمت دوج کوین: قیمت پایین و روند نزولی | ۱۵ اسفند

تحلیل قیمت دوج کوین برای امروز نزولی است. زیرا حرکات قیمت در 72 ساعت گذشته نزولی بوده است. قیمت از 0.1292 تا 0.1210 در 4 مارس افت کرد و در دو روز بعدی هم همین روند ادامه داشت.

نکات مهم تحلیل قیمت دوج کوین

  • تحلیل قیمت دوج کوین برای امروز نزولی است.
  • قوی ترین مقاومت در سطح 0.1485 دلار انتظار قیمت را می کشد.
  • قیمت اکنون در حوالی 0.1221 دلار قرار دارد.

قیمت در 24 ساعت گذشته 1.15 درصد افزایش یافته و حجم معاملات 3335598266 دلار بوده است. ارزش بازار دوج با 16241888334 دلار آن را در جایگاه 13 در میان ارزهای برتر قرار داده است.

تحلیل قیمت 4 ساعته

تحلیل قیمت نشان می دهد بازار حرکت منفی داشته و همزمان نوسان در حال کاهش و بازار در حال فشرده شدن است. این باعث می شود قیمت کمتر تحت تأثیر نوسان قرار بگیرد. در نتیجه، با باریک شدن باندهای بولینگر، مرز باند بالایی در 0.1319 دلار به عنوان مقاومت قوی قرار گرفته و مرز باند پایینی در 0.1200 دلار قوی ترین حمایت را ایجاد کرده است.

قیمت در زیر منحنی میانگین متحرک در حرکت است که حرکت نزولی را نشان می دهد. به نظر می رسد قیمت در حال حرکت به سمت حمایت است و برای شکستن آن تلاش خواهد کرد. از آنجا که نوسان کاهش یافته، این به نفع خریداران است و در صورت شکسته شدن نوسان فرصت بهتری برای تسلط بر بازار خواهند داشت.

نمودار 4 ساعته قیمت دوج کوین / دلار

RSI در سطح 35 قرار گرفته و این نشان دهنده کم‌ارزش بودن دوج نسبت به گذشته است. این اندیکاتور رو به پایین در حرکت است که نشان دهنده غلبه فعالیت های فروش است.

تحلیل یک روزه قیمت دوج کوین

تحلیل قیمت دوج کوین نشان می دهد بازار روند نزولی دارد و نوسان پایین است. در این تایم فریم هم فشرده شدن بازار در حال وقوع است و مرز باند بالایی بولینگر در 0.1485 دلار به عنوان قوی ترین مقاومت قرار گرفته است. مرز باند پایینی در 0.1160 دلار قرار دارد و یک حمایت قوی به شمار می رود.

به نظر می رسد قیمت به زیر منحنی میانگین متحرک رسیده و این نشان می دهد بازار این میم کوین نزولی است. اندیکاتور RSI در سطح 38 و نیمه پایینی محدوده خنثی قرار دارد.

نمودار یک روزه قیمت دوج کوین/ دلار

جمع بندی

تحلیل قیمت دوج کوین نشان دهنده حرکات واضح نزولی است. با این حال در صورت برخورد قیمت به حمایت ها امکان بازگشت و تغییر روند در روزهای آینده وجود دارد.

منبع: کریپتوپولیتن