شیبا اینو در صرافى بیت استمپ لیست شد

ارز شيبا اينو فردا در صرافى برجسته بيت استمپ ليست خواهد شد.

 بیت‌استمپ (Bitstamp)، یکی از قدیمی‌ ترین صرافی‌ های ارز دیجیتال در جهان، میم کوین شیبا اینو را به پلتفرم معاملاتی خود افزوده است، اين اتفاق يك اتفاق بسيار مهم و قابل توجه براى ميم كوين هاى بازار به شمار مى رود.

 بیت‌ استمپ در حال حاضر امکان انجام معاىلات دپوزيت و برداشت شیبا اینو از حساب‌‌ های کاربران را فعال کرده است، اما معاملات این میم کوین از ساعت ٨ صبح در تاريخ ٩ دسامبر، آغاز می‌شود. 

گفتنى است اين صرافى علاوه بر ارز شيبا اينو، Perpetual Protocol (PERP), dYdX (DYDX) و( Gala (GALA را نيز در پلتفرم معاملاتى خود، ليست كرد؛ البته اين صرافى اعلام كرد كه امكان معاملات اين ارزها در حال حاظر براى كشورهاى آمريكا و سنگاپور، فعال نمى باشد

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از يوتودى، بيت استمپ پيش تر در ماه نوامبر، كاردانو (ADA) را در پلتفرم معاملاتى خود ليست كرده بود.

صرافى بيت استمپ در سال 2011، توسط Kodric و Damijan پايه گذارى شد. بيت استمپ، یکی از اولین پلتفرم‌ هایی بود که با صرافی Mt. Gox وارد رقابت شد. گفتنى است در روزهای اولیه که بازار معاملات ارز رمزنگاری شده داغ بود، صرافی Mt. Gox بزرگترین صرافی در این تجارت به حساب می‌ آمد.

اين صرافى،  همچنین بزرگ‌ ترین صرافی اروپایی از نظر حجم معاملات است و با تاکید شدیدش بر رعایت مقررات شناخته می‌شود.

بيت استمپ به عنوان یازدهمین صرافی رمزنگاری رتبه‌بندی شده‌است و مقدار زیادی از معاملات رمزارزها را تشکیل می‌دهد. شما می‌توانید با Bitstamp در بیش از 60 کشور تجارت کنید؛ از ایالات متحده، نیوزلند، برزیل تا کره جنوبی و بسیاری کشورهای دیگر.

نام صرافی تخفیف کارمزد IP خارج ایران لینک ثبت نام

nobitex

نوبیتکس

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

excoino

کیوسک

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

kucoin

کوکوین

دارد فعلا نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

coinex

کوینکس

دارد فعلا نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

منبع: u.today.com