پیش بینی یک آلت سیزن شگفت انگیز مشابه سال ۲۰۱۷

آلت سیزن در راه است! قیمت بیت کوین به بالای 64000 دلار رسیده است که نشانه هایی از بهبود را پس از رسیدن به پایین ترین سطح هفتگی نشان می دهد. آلت‌کوین ‌ها نیز روند مثبتی داشته اند و گمانه ‌زنی‌ هایی در مورد شکل گیری «آلت سیزن» مشابه آنچه در سال ۲۰۱۷ شاهد بودیم، ایجاد شده است.

بیت کوین پس از سقوط به 62,400 دلار، دوباره رشد کرده و در حال حاضر حدود 63,500 دلار معامله می شود. ارزش کل بازار آلتکوین تقریباً 1٪ افزایش یافته است که نشان دهنده علاقه سرمایه گذاران به کریپتوهای دیگر به غیر از بیت کوین است.

کاهش تسلط تتر (USDT) در بازار استیبل کوین به عنوان یک شاخص مثبت برای رشد آلت کوین و شکل گیری آلت سیزن تلقی می شود، زیرا از نظر تاریخی، کاهش تسلط USDT همزمان با افزایش آلت کوین ها بوده است.

مشاهدات تحلیلگران درباره شکل گیری آلت سیزن

به گزارش کوین تلگراف، برخی تحلیلگران بر این باورند که ساختار قیمت فعلی بیت کوین در نمودار ماهانه صعودی باقی می ماند و تثبیت قیمت راه را برای یک روند صعودی پایدار هموار می کند.

در حالی که برخی از معامله گران محتاط هستند و فشار فروش را در محدوده حداکثری پیش بینی می کنند، برخی دیگر نسبت به پتانسیل افزایش قابل توجه آلت کوین ها در آینده نزدیک و شکل گیری آلت سیزن خوش بین هستند. انتظار می رود با باز شدن بازارهای مالی سنتی سرنخ های بیشتری در مورد جهت کلی بازار ارائه شود.

منبع: کوین تلگراف