تمسخر توییت هاى ادوارد اسنودن توسط ایلان ماسک

رئيس شركت تسلا و بزرگترين هوادار دوج كوين، ايلان ماسك به توييت هاى ادوارد اسنودن در رابطه با ميم كوين هاى دوج كوين و شيبا اينو، می خندد.

ايلان ماسك كه به عنوان پولدار ترين فرد جهان شناخته مى شود، به توييت هاى اخير ادوارد اسنودن (افشاگر و روزنامه نگار اسبق خبرگذارى رويترز)، واكنش نشان داد، اين توييت ها شامل موضوعات جاسوسى و فساد هاى سايبرى نيز بود.

رئيس كل و هيئت مديره شركت تسلا، ايلان ماسك با يك اموجى خنده به توييت هاى ادوارد اسنودن واكنش نشان داد.

دوج كوين و توكن هاى سگى

در يك هفته اخير، مشاور اسبق آژانس امنيت ملى آمريكا، ادوارد اسنودن برعليه شيبا اينو و ارزهاى سگى كه شامل دوج كوين هم مى شود، توييت هايى را منتشر كرد؛ به عقيده او شيبا اينو و ارزهاى سگ مانند نمى توانند كاربران ارز ديجيتال را پولدار كنند و سرمايه گذاران اين بازار حتى با هوش و ذكاوت هم نمى توانند در برابر اين بازار پيروز شوند.

همچنين در يك توييت ديگر، او اظهار كرد كه اهميت نمى دهد اگر مردم بخواهند پول هاى خود را بر روى زباله سرمايه گذارى كنند، اما شديدا نگران افراديست كه براى سرمايه گذارى بر روى شيبا اينو اموالشان را گرو ميگذارند.

بهتر است ندانى توكن هاى سگى چيست

جول سكتمن (روزنامه نگار رويترز)، وقتى در مصاحبه اى از اسنودن خواست تا منظور خود را از توكن هاى سگى به طور واضح تعريف كند، او در جواب گفت: اگر تا الان معنى توكن هاى سگى را درك نكردى بهتر است ديگر به دنبال فهميدن آن نباشى.

ايلان ماسك با يك ايموجى خنده به اين دو توييتر اسنودن پاسخ داد.

اسنودن در پاسخ به واكنش ايلان ماسك در توييتر خود گفت:

از اينكه ايلان ماسك به نظرات من در مورد ارزهاى ديجيتال مى خندد، خوشحالم. اين نشان مى دهد كه سرنوشت حقیقت دارد.

 

منبع: u.today.com