تحلیل اتریوم ۲۷ تیر ۹۹

آیا اتریوم به قله رسیده است؟

قیمت اتریوم از یک خط حمایت صعودی شکسته شده است. پس از اعتبار دادن این خط به عنوان مقاومت، قیمت روند نزولی خود را از سر گرفت.

در این تحلیل اتریوم بررسی می‌کنیم که، جفت ETH/BTC سعی در شکستن یک منطقه مقاومت اساسی داشت، اما نتوانستند قیمت‌های بالاتر را حفظ کند و به زیر این سطح سقوط کرد.

نکات برجسته تحلیل اتریوم

  • ETH/USD از یک خط حمایت صعودی شکسته شده است.
  • در220 دلار و 175 دلار حمایت وجود دارد.
  • برای ETH/BTC، در 0.0257 و 0.0242 ساتوشی حمایت وجود دارد.

ETH/USD

قیمت اتریوم از زمانی که در 13 مارس به کف رسید، خط حمایت صعودی را دنبال کرده است. قیمت در 25 ژوئن از این خط شکسته شد و سپس در 8 ژوئیه پیش از شروع روند نزولی، روند صعود داشت و آن را به عنوان مقاومت تأیید کرد.

آخرین لمس خط نیز با منطقه مقاومت 245 دلاری همزمان شد. علاوه بر این، RSI  واگرایی قابل توجه نزولی را تشکیل داده است، نشانه اینکه احتمالاً قیمت روندی نزولی را آغاز خواهد کرد.

در حال حاضر،ETH  حمایت میانگین متحرک 50 روزه را نگه داشته است، که در بالای آن همیشه حرکت صعودی وجود داشته است.

از دست دادن این میانگین متحرک باعث سقوط در ناحیه حمایت جزئی 220 دلاری و احتمالاً منطقه 172 دلاری می‌شود که همان سطح 0.5 فیبوناچی از کل حرکت به سمت بالا است.

شکسته شدن خط حمایت صعودی

ETH/BTC

سطح حمایت قبلی اتریوم در 0.0257 ساتوشی یافت می‌شود. در حالی که قیمت در 7 ژوئیه بالاتر از آن می‌رود، و از آن زمان به بعد پایین آمده است. این امر باعث می‌شود که صعود قبلی شکست خورده باشد و اکنون قیمت حرکت نزولی خود را از سر بگیرد.

علاوه بر این، این شکست با واگرایی قابل توجه در RSI ترکیب شد، نشانه اینکه حرکت قیمت احتمالاً به سمت پایین خواهد بود.

اولین سطح حمایت جزئی احتمالاً در میانگین متحرک 50 روزه با 0.025 ساتوشی ارائه می‌شود، اما سطح حمایت مهم‌تر در 0.0242 ساتوشی یافت می‌شود، که با حضور میانگین متحرک 200 روزه نیز تقویت می‌شود.

واگرایی در RSI در نمودار اتریوم/بیت کوین

نتیجه گیری

هر دو جفت ETH/USD و ETH/BTC از سطح حمایت مهم شکسته شده‌اند و برای کاهش مداوم به سمت مناطق حمایتی که در بالا توضیح داده شده است، حرکت می‌کنند.

راستی! برای سهولت دسترسی شما به آخرین سیگنال ها کانال تلگرام VIP میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین برای مشاهده جدیدترین تحلیل های بیت کوین روی تحلیل بیت کوین کلیک نمایید.