پیش بینی قیمت اتریوم در سال ۲۰۲۴: صعود تا ۳۸۰۰ در ۳ ماه آینده

قیمت اتریوم از ابتدای سال 2023 رشد 88 درصدی داشته اما هنوز فاصله زیادی با سقف تاریخی خود دارد. پیش بینی شده به دلیل احساسات صعودی بازار، افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال و نیز خبر ارتقای اتریوم در ماههای آینده، سیر صعودی اتر در سال آینده نیز ادامه پیدا کند.

به گفته مایکل ون دپاپ تحلیل گر برجسته ارزهای دیجیتال و مدیرعامل MN تریدینگ، حتی اگر اتریوم تا 1900 دلار اصلاح داشته باشد، باز هم می تواند در سه ماهه اول سال 2024 به 3400 تا 3800 دلار دست پیدا کند.

این تحلیلگر با انتشار تصویری از تایم فریم سه روزه نمودار اتر به این نکته اشاره کرده که در سطح 2125 دلار مقاومت به حمایت تبدیل شده است. هدف ذکر شده برای سال 2024 هم با استفاده از اندیکاتور ریتریسمنت فیبوناچی به دست آمده است.

آخرین اصلاح قیمت روز دوشنبه رخ داد که قیمت تا 2145 دلار سقوط کرد و 8.82 درصد از ارزش خود را از دست داد. اما در این سطح مورد حمایت قرار گرفت و با برگشت از این سطح به حرکت صعودی خود ادامه داد. این سطح در نمودار روزانه نقطه تلاقی خط روند صعودی و یک حمایت افقی بود که پیش از این در 2 دسامبر شکسته شده بود.

نمودار روزانه قیمت اتریوم / دلار. برای مشاهده نمودار در اندازه بزرگ روی آن کلیک کنید.

میهن سیگنال پیش بینی می کند بعد از جهش از این حمایت، قیمت اتریوم سقف جدید سالانه در 2403 دلار را دوباره تست کند. شکسته شدن این سطح می تواند راهگشای رشد بیشتر تا مقاومت بعدی در 2500 دلار باشد.

ون دپاپ پیش بینی کرده است این سطح در اوایل سال 2024 شکسته شود. در ادامه با افزایش فشار خرید، رسیدن به 3400 دلار در سه ماهه اول سال جدید ممکن خواهد شد.

منبع: coinedition