تحلیل اتریوم ۲۶ اردیبهشت ۹۹

در ایت تحلیل بررسی می‌کنیم آیا اتریوم می‌تواند سطح 200 دلار را نگه دارد؟

قیمت اتریوم از 30 آوریل، هنگامی‌که به قله 227 دلار رسید، در زیر یک خط مقاومت نزولی رو به کاهش است. رکود از 8 می شتاب گرفت.

در تاریخ 10 ماه می، قیمت اتریوم از خط حمایت صعودی که به دنبال آن بود شکسته شد. از آن زمان، این سطح را به عنوان مقاومت اعتبار داده است.

نکات برجسته تحلیل اتریوم

  • قیمت اتریوم از یک خط حمایت صعودی شکسته است.
  • این حمایت بالاتر از میانگین حرکت متحرک 200 روزه ایجاد شده است.
  • منطقه 207 دلار تلاقی از خط مقاومت نزولی و سطح فیبوناچی 0.786 است.

خط حمایت صعودی

در تاریخ 10 ماه می، قیمت اتریوم از خط حمایت صعودی که از 13 مارس آن را دنبال می‌کرد، شکسته شد. شکست از چنین خط حمایت بلند مدت اغلب نشان می‌دهد که روند جاری به پایان رسیده است.

علاوه بر این، قبل از شروع شکست، قیمت آن به شدت از سطح 220 دلار برگشت کرد. قیمت بالاتر از میانگین متحرک 200 روزه بود و برای اعتبار خط حمایت به عنوان مقاومت بازگشت کرد. این یک حرکت بسیار متداول است که نشان می‌دهد قیمت به زودی روند نزولی خود را ادامه خواهد داد.

شکست زیر میانگین متحرک 200 روزه تأیید می‌کند که اصلاح شروع شده است.

خط حمایت صعودی در تحلیل اتریوم

سطوح اصلاحی

با نگاهی به نمودار کوتاه مدت، می‌توانیم ببینیم که قیمت از یک خط مقاومت نزولی برخوردار است و از 30 آوریل آن را دنبال کرده است. قیمت برای اعتبار دادن این خط برای بار سوم به آن نزدیک است.

علاوه بر این، مقاومت آن هم‌زمان با سطح فیبوناچی 0.786 از کل کاهش است. همانطور که در بخش قبلی بیان شد، این مکان بسیار محتمل برای معکوس شدن روند در قالب کاهش به سمت میانگین متحرک 200 روزه ایجاد می‌کند.

سطوح فیبوناچی در تحلیل اتریوم

نتیجه گیری

قیمت اتریوم از یک خط حمایت صعودی شکسته شده است و بعد آن را به عنوان مقاومت تأیید کرده است. چشم انداز آن به عنوان یک روند نزولی در نظر گرفته شده است و به نظر می‌رسد افزایش مداوم، اعتبار این خط حمایت را به عنوان مقاومت و نه یک روند صعودی جدید، اثبات می‌کند.

راستی! برای سهولت دسترسی شما به آخرین سیگنال ها کانال تلگرام VIP میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین برای مشاهده جدیدترین تحلیل های بیت کوین روی تحلیل بیت کوین کلیک نمایید.