تحلیل اتریوم ۲ فروردین ۹۹

در تحلیل قیمت اتریوم میبینیم الگوی پرچم نزولی را تشکیل شده است.

  • اتریوم در روز جمعه تا قیمت 115.80 دلار کاهش یافت و در معاملات روز شنبه این قیمت را تثبیت می‌کند.
  • روند نزولی هفته گذشته در میان الگوی پرچم نزولی در نمودار روزانه قابل مشاهده است.
  • احتمال بازگشت به 115 دلار برای فروشندگان اتریوم وجود دارد.

در روز جمعه شاهد معاملات بی ثبات اتریوم بودیم، که امروز، شنبه در محدوده 10 دلار در حال نوسان است. اتریوم تقریبا 40 دلار در روز قبل از دست داد، و پیش از سقوط به 115.80 دلار بالغ بر 153.32 دلار بالا رفت. این ارز دیجیتال موفق شد قسمتی از ضررهای قبلی را جبران کند، اما با این وجود در نزدیکی منطقه 137.50 دلار سایه‌های بلندی تشکیل شدند.

در حال حاضر، اتریوم تقریباً 1.50٪ در حدود 131.50 کاهش یافته است و از سرمایه ای در حدود 14.44 میلیارد دلار برخوردار است.

تحلیل تکنیکال کوتاه مدت اتریوم

همانطور که در نمودار روزانه مشاهده می‌شود، قیمت در یک کانال صعودی کوتاه مدت معامله می‌شود و یک الگوی پرچم نزولی را ترسیم می‌کند. الگوی ادامه روند نزولی فقط در بسته شدن کندل روزانه زیر خط حمایت کانال در 114.70 تأیید می‌شود.

روند نزولی هفته گذشته ادامه خواهد داشت و برای تایید خط حمایت تا محدوده 110 کاهش میابد. شکستن خط حمایت 110 دلار، باعث می‌شود قیمت تا 89.65 دلار کاهش یابد. RSI روزانه در زیر خط میانی و بالاتر از منطقه پر فروش معامله می‌شود، و نشان می‌دهد که فضای بیشتری برای کاهش وجود دارد. علاوه بر این، حرکت قیمت زیر تمام میانگین‌های متحرک ​​روزانه، به روند نزولی قدرت بیشتری می‌دهد.

میانگین‌های متحرک و RSI روزانه در تحلیل اتریوم

از طرف دیگر، خریداران باید قیمت پایدار را در مقاومت 146.60 دلار، که خط مقاومت کانال صعودی نیز در بالاتر از آن در منطقه 175.180 دلار را نشان می‌دهد، به تصویر بکشند. آن منطقه جایی است که میانگین متحرک 100 و 200 روزه با میانگین متحرک 21 روزه تقاطع تشکیل می‌دهند.

نتیجه گیری تحلیل اتریوم

مقاومت و موانع دیگر گفته شده در روند شکل گیری الگوی صعودی قرار دارند. بنابراین الگوی پرچم نزولی نشان دهنده ادامه روند نزولی است.

راستی! برای سهولت دسترسی شما به آخرین سیگنال ها کانال تلگرام VIP میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین برای مشاهده جدیدترین تحلیل های بیت کوین روی تحلیل بیت کوین کلیک نمایید.