بارقه امید در بازار اتریوم با ۵ درصد صعود

اتریوم با موفقیت از حمایت 1030 دلاری خارج شد و در 24 ساعت گذشته 5 درصد به دست آورد.

در یکی از بررسی‌های اخیر خود در بازار ارز دیجیتال، توضیح دادیم که چگونه اتریوم به سطح حمایتی مهمی می ‌رسد که می ‌تواند پایه‌ ای برای افزایش بازگشت موفقیت آمیز احتمالی آینده در دومین ارز دیجیتال بزرگ در بازار باشد. این حمایت بر اساس عملکرد قیمت قبلی اتریوم بود که قبلاً در 18 ژوئن و 1 ژوئیه به محدوده قیمت 1000 دلار رسیده بود.

خوشبختانه، قدرت خرید برای بالا بردن قیمت  کافی بود و می توانست اتر را مستقیماً به پایین ترین مقاومتی جدید وارد کند.

علاوه بر حمایت تاریخی قیمت، دنبال کردن خط روند اتریوم می‌ تواند بخشی از شکل‌ گیری گوه(WEDGE) باشد که اغلب در طول روندهای صعودی یا نزولی شدید ظاهر می ‌شود.

تشکیل گوه بازتابی از “سرد شدن” بازار پس از یک حرکت نوسان و قوی قیمت است. معامله‌ گران معمولاً سرمایه گذاری هایی می کنند که در شکل‌ گیری گوه در حال رخ دادن است، زیرا برخی آن را به عنوان یک الگوی معکوس تلقی می‌کنند.

چه چیزی ممکن است قیمت اتریوم را بالا ببرد؟

متأسفانه، جهش 5 درصدی نباید حرکتی بزرگ برای دارایی نسبتاً بی ثباتی مانند اتریوم در نظر گرفته شود، زیرا باید حداقل 100 درصد ارزش فعلی خود را به دست آورد تا حداقل نیمی از زیان هایی را که از ماه می با آن مواجه شده است، جبران کند.

تنها کاتالیزور واقع بینانه در صنعت در حال حاضر داده های تورم مورد انتظار، افزایش نسبتا آرام نرخ تورم  که می تواند به نوعی بازار انواع قرارداد هوشمند و خود صنعت را بی اعتبار کند. بر اساس جدیدترین داده‌ها در مورد جریان‌های خالص نهادی، سرمایه‌گذاران بزرگ هنوز آماده حمایت از بازار دارایی‌های دیجیتال نیستند و در انتظار تغییر اساسی در شرایط بازار هستند.

منبع: u.today