۴ پیش بینی هیجان انگیز درباره قیمت بیت کوین در سال جدید

آینده قیمت بیت کوین در سال جدید نامشخص است زیرا ممکن است اتفاقات مثبت و منفی مختلفی رخ بدهد. ممکن است قیمت بیت کوین تحت تأثیر این وقایع به بالای 100 هزار دلار برسد یا یک سقوط شدید را تجربه کند.

رشد اخیر قیمت بیت کوین (BTC) چشم انداز مثبتی را برای کارشناسان و تحلیلگران ایجاد کرده است. یکی از این افراد آدام بک مدیرعامل بلاک استریم و چهره معروف ارزهای دیجیتال است. بک معتقد است بیت کوین این پتانسیل را دارد که از ارزش بازار طلا هم عبور کند و به قیمت 700000 دلار دست یابد. او معتقد است رویداد هاوینگ که برای سال آینده برنامه ریزی شده می تواند بول ران بعدی را ایجاد کند.

جهش 4000 درصدی قیمت بیت کوین

تحلیل گر برجسته ای به نام جیمز ون استراتن هم درباره آینده بیت کوین خوش بین است. او با اشاره به احتمال پیشی گرفتن بیت کوین از طلا، پیش بینی کرده است قیمت این ارز دیجیتال جهش خیره کننده 4000 درصدی داشته باشد. البته با در نظر گرفتن ارزش بازار فعلی 850 میلیارد دلاری بیت کوین در مقایسه با ارزش بازار 13.8 تریلیونی طلا هنوز راه درازی در پیش است.

طبق بررسی های میهن سیگنال، یکی دیگر از تحلیل گران خوش بین به آینده، مکس کیسر است. وی رسیدن قیمت BTC به 100 هزار دلار را پیش بینی کرده است. همچنین رابرت کیوساکی نویسنده معروف کتاب پدر پولدار، پدر فقیر با اشاره به ضعیف شدن دلار، رشد قیمت بیت کوین تا 120000 دلار را پیش بینی کرده است.

در مقابل برخی از کارشناسان درباره آینده دیدگاه متفاوتی دارند. با وجود عملکرد مثبت قیمت بیت کوین در چند ماه گذشته، برخی از کارشناسان دیدگاه های منفی را ابراز کرده اند. از جمله این افراد پیتر شیف فعال اقتصادی و یکی از منتقدان بیت کوین است.

شیف در ابتدای دسامبر گذشته درباره صعود قیمت بیت کوین به دلیل هیجان حاصل از خبر احتمال تایید صندوق ETF بیت کوین در آمریکا هشدار داده بود. طبق گفته او، عمر این هیجان کوتاه خواهد بود و این حباب منفجر خواهد شد. او سقوط شدید قیمت بیت کوین را پیش بینی کرده و معتقد است طلا آینده امیدوار کننده ای خواهد داشت.

او به این نکته اشاره کرده که آغاز به کار صندوق های سرمایه گذاری بیت کوین تقاضای حداقلی را ایجاد می کند و نمی تواند بر روند قیمت در بلندمدت تأثیر بگذارد.

با در نظر گرفتن همه این نظرات، میهن سیگنال امیدوار است روند قیمت بیت کوین در سال جدید صعودی باشد و سرمایه گذارانی که مدت ها منتظر شروع چرخه صعودی جدید بوده اند بتوانند از اتفاقات سال 2024 بیشترین سود را کسب کنند.

منبع: cryptosheadlines