افزایش ۱۹۹۰۰ درصدی سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال در هند

با وجود احتمال تصویب ممنوعیت‌های جدید ارز دیجیتال توسط قانون‌گذاران هندی، سرمایه‌گذاران تنها در یک سال گذشته، 38.5 میلیارد دلار در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری نموده‌اند.

با وجود عدم قطعیت در فضای ارز دیجیتال در هند، سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتال حدوداً 19900 درصد در یک سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش میهن سیگنال و طبق داده‌های چین انالیسیس، سرمایه‌گذاری‌های رمزارزی از نیمه سال 2020 تا پایان آن افزایش یافته و این امر با افزایش قیمت ارزهای دیجیتال تا قله‌های تاریخی جدید هم‌زمان بوده است.

چین انالیسیس تخمین زده سرمایه‌گذاری در رمزارزها در سال گذشته در هند از 200 میلیون دلار به 40 میلیارد دلار افزایش یافته و هم‌اکنون 15 میلیون هندی با ارز دیجیتال سروکار دارند.

این داده‌ها تأثیر مثبت لغو ممنوعیت‌های قبلی این حوزه را در این کشور نشان می‌دهد. پیش‌ازاین بانک ذخیره هندوستان ارائه خدمات بانکی توسط مؤسسات مالی را به شرکت‌های مرتبط با دارایی‌های دیجیتال ممنوع اعلام کرده بود. این تصمیم در مارس 2020 توسط دادگاه عالی هندوستان لغو شد.

اگرچه پس از این اتفاق قانون‌گذاران در این کشور درباره قانون‌های جدیدی برای ممنوعیت دارایی‌های رمزارزی تهدیدهایی را مطرح کرده‌اند، میل به این نوع سرمایه‌گذاری به طور چشمگیر افزایش یافته است.

راستی! اگر علاقه مند به دنبال کردن اخبار داغ ارزهای دیجیتال هستید کانال اخبار میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین میتوانید آخرین اخبار ارز های دیجیتال را در خبر ارز دیجیتال بخوانید.

منبع: کوین تلگراف