NFT جدید خواننده معروف جان لجند

جان لجند، خواننده محبوب آمريكايى و برنده گرمى، در حال راه اندازى يك پلتفرم جدید NFT  فعال در حوزه موسیقی ميباشد.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از يوتودى، خواننده و آهنگساز محبوب آمريكايى، جان لجند به دنبال راه اندازى  يك پلتفرم NFT براى فعاليت هنرمندان ديگر صنعت موسيقى ميباشد.

جان لجند، خواننده و آهنگساز آمریکایی، تصميم دارد از جايگاه خود در صنعت موسيقى استفاده كند و به راه‌اندازی یک پلتفرم جدید NFT برای نوازندگان و دیگر هنرمندان اين صنعت، کمک کند.

به گفته جان لجند، این پلتفرم اورسانگ (OurSong) نام دارد و به هنرمندان اجازه می‌ دهد تا آثار خود را در غالب توکن بفروشند و به خریداران امتیازاتی مانند دسترسی به موسیقی‌ های پخش نشده و چت روم‌ های خصوصی اعطا می‌کند.

گفتنى است مدير عامل اين پلتفرم جديد NFT در توضيحات مربرط به اين پروژه، اظهار كرد كه كاربران براى استفاده از اين پلتفرم نياز به داشتن كيف پول هاى ارز ديجيتال ندارند چراكه اولويت اين پلتفرم سهولت استفاده كاربران ارز ديجيتال از اين شبكه ميباشد.

با كمك اين پلتفرم از اين پس همه افراد ميتوانند موسيقى ها، عكس ها و آثار هنرى محبوبشان را وارد دنياى توكن هاى غير مثلى (NFT) كنند و آنها را به كارت هاى قابل معامله به نام Vibes تبديل كنند.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از مدير عامل اين پلتفرم، جان لجند در اين پروژه، وظیفه جذب هنرمندان جدید و هواداران آنها را بر عهده خواهد داشت.

NFT توکن‌ های غیرقابل‌ معاوضه هستند.آن‌ها به‌عنوان یک گواهی مالکیت دیجیتالی غیرتکراری برای هر نوع دارایی دیجیتالی صادر می‌شوند. درواقع، NFT یک قرارداد هوشمند است که با استفاده از پلتفرم‌های اپن سورس (که هرکسی می‌تواند از سایت‌هایی مثل گیت‌هاب دانلود کند) تنظیم و برای ایمن‌سازی آن به‌صورت دیجیتالی استفاده می‌شود. پس از نوشتن، می‌توان آن را ذخیره یا به‌ طور دائمی در قالب یک رمز (معمولاً به نام توکن ERC 721) در یک شبکه بلاک‌ چین مثل اتریوم منتشر کرد.

منبع: cointelegraph.com