تحلیل قیمت لایت کوین ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

قیمت لایت کوین هفته سختی را با افت 30 درصدی از قله 333 دلار تجربه کرده است اما جهت حرکت بعدی آن مشخص نیست.

نکات مهم تحلیل:

  • قیمت لایت کوین در این هفته 30 درصد ریزش داشته است.
  • حمایت 250 توانسته از افت بیشتر قیمت جلوگیری کند.
  • برای حمله به آخرین قله تاریخی خود، این آلت کوین باید سطح 276 دلار را شکسته و حفظ نماید.

با نگاهی به رفتار قیمتی در چند روز اخیر مشخص است که قیمت لایت کوین در یک محدوده گیر کرده است. خریداران و فروشندگان در محدوده 250 تا 276 دلار در حال مبارزه برای کسب قدرت هستند. به محض شکسته شدن یکی از مرزهای این رنج، مسیر روند مشخص خواهد شد. هم اکنون میانگین متحرک 4 ساعته 100 توانسته قیمت را بالا نگه دارد.

نمودار 4 ساعته لایت کوین / دلار. برای مشاهده نمودار در سایز اصلی روی آن کلیک کنید.

قیمت لایت کوین بالاتر از یک خط روند 30 روزه قرار دارد. تا کنون 4 بار قیمت از این خط روند بازگشته است. اگر خریداران کنترل بازار را از دست بدهند و این خط روند بشکند، احتمال افت 12 درصدی تا حمایت کلیدی 219 دلار وجود دارد.

در صورتی که فروشندگان قدرت را از دست بدهند، این احتمال وجود خواهد داشت که قیمت به بالای مقاومت 276 دلار برسد و در آنجا تثبیت شود تا یک حرکت صعودی را تجربه نماید. در حال حاضر تعیین مسیر بعدی دشوار است. بهترین کاری که می توانیم در این مقطع زمانی انجام دهیم انتظار کشیدن برای شکست یکی از مرزهای رنج است.

با نگاهی به RSI استوکستیک می توان دید قدرت در نزدیکی خط نقطه چین اشباع خرید پس زده شده است. باید حرکت به سمت بالا ادامه یابد و به محدوده اشباع خرید وارد شود تا بازیابی قیمت تا مقاومت های اصلی اتفاق بیفتد. RSI معمولی هم در یک کانال صعودی قرار گرفته است. این نشان می دهد سرمایه گذاران درباره حرکت بعدی لایت کوین مطمئن نیستند. شکست به هر طرف کانال به حرکت قیمت در همان جهت منجر خواهد شد.

 

راستی! برای سهولت دسترسی شما به آخرین سیگنال ها کانال تلگرام VIP میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین برای مشاهده جدیدترین تحلیل های بیت کوین روی تحلیل بیت کوین کلیک نمایید.

منبع: کوین گیپ