تحلیل قیمت ترا کلاسیک: روند صعودی به سمت ۰.۰۰۱ دلار | ۱۶ بهمن

قیمت ترا کلاسیک (LUNC) شاهد رالی چشمگیری بوده که در اثر افزایش فشار خرید، سوزاندن توکن ها توسط بایننس و ریکاوری قیمت آلت کوین ها اتفاق افتاده است.

جامعه لونا کلاسیک شاهد افزایش 700 درصدی حجم معاملات روزانه بوده و به نقطه مهمی از نظر استیکینگ و سوزاندن توکن ها رسیده است. با این حال، به دلیل رسیدن قیمت به مقاومت ها، عدم قطعیت در بازار به وجود آمده است.

اضلاح قیمت LUNC در سطح 0.00009 دلار مورد حمایت قرار گرفت و با تغییر احساسات در بازار،  الگوی کف دوقلو در نمودار تشکیل شد که توانست قیمت را تا موانع کلیدی در 0.0001 دلار بالا ببرد.

با وجود این افزایش، تثبیت قیمت در این سطوح با مشکل مواجه شد و نگرانی هایی را ایجاد کرد. اما بریک اوت از خط روند نزولی موجی از امید را به بازار روانه کرد. سطح 0.0001 دلار حالا به عنوان یک حمایت برای ادامه افزایش قیمت تست خواهد شد.

در 24 ساعت گذشته قیمت ترا 3.3 درصد افت کرده است. این کاهش نگرانی هایی را ایجاد کرده به خصوص که قیمت در نزدیکی سطح حمایتی 0.0001 دلار در حال حرکت است.

با وجود کاهش قیمت، حجم معاملات در 24 ساعت گذشته 52.73 درصد رشد کرده که نشانگر افزایش علاقه معامله گران است.

وضعیت اندیکاتورهای تکنیکال ترا کلاسیک

تحلیل تکنیکال میهن سیگنال نشانه های متناقضی را از اندیکاتورها دریافت کرده است. با اینکه حرکت باند پایینی بولینگر صعودی بوده، کاهش در اندیکاتور ADX به 28 درصد مومنتوم نزولی در حال کاهش را نشان می دهد.

حفظ قیمت بالاتر از 0.0001 دلار می تواند قدرت گاوها را برای حرکت به سمت اهداف بعدی در 0.0001378 دلار و 0.000173 دلار افزایش دهد. بر خلاف آن، شکسته شدن این حمایت مهم مخصوصا شکسته شدن حمایت خط گردن می تواند قیمت لونا را تا 0.000068 دلار پایین ببرد.

آینده لونا کلاسیک با عدم قطعیت همراه شده است. با وجود رالی های اخیر و اندیکاتورهای مثبت، قیمت با مقاومت مهمی رو به رو است که احتمال بازگشت نزولی را ایجاد کرده است.

منبع: cryptosheadlines