تحلیل قیمت سودآورترین های هفته: ترا کلاسیک و ریون کوین | ۱۸ شهریور

در هفته گذشته با وجود نزولی بودن بازار در اکثر اوقات و افت شدید قیمت بیت کوین به زیر 19000 دلار، برخی ارزهای دیجیتال سودهای خیره کننده ای را برای سرمایه گذاران خود به ارمغان آوردند. در این مقاله قصد داریم به تحلیل قیمت ترا کلاسیک با 127.97 درصد و ریون کوین (RVN) با 45.49 درصد رشد بپردازیم.

تحلیل قیمت ترا کلاسیک (LUNC)

قیمت ترا کلاسیک از 25 آگوست رشد قابل توجهی داشته است. حرکت صعودی تاکنون  منجر به ثبت سقف 0.0059 دلار در 8 سپتامبر شده است.

این سقف در دو سطح مقاومتی مهم 4.2 و 4.61 اکستنشن فیبوناچی در حرکت صعودی (سیاه) و نسبت 1.61 طول موج های یک و سه (سفید) ایجاد شده است. بنابراین ممکن است این سقف موقت باشد و به زودی قیمت از این حوالی بازگشت را تجربه کند.

علاوه بر این، RSI یک واگرایی نزولی (خط سبز) تشکیل داده که نشان می دهد حرکت نزولی به زودی اتفاق خواهد افتاد. در این صورت، احتمال افت قیمت LUNC تا حمایت 0.5 ریتریسمنت فیبوناچی در 0.0035 دلار وجود خواهد داشت.

نمودار 12 ساعته قیمت ترا کلاسیک /  تتر. برای مشاهده نمودار در سایز بزرگ روی آن کلیک کنید.

تحلیل قیمت ریون کوین (RVN)

ریون کوین از آگوست 2021 درون یک کانال نزولی در حال معامله بوده است.حرکت نزولی تا کف 0.017 دلار در ژوئن 2022 ادامه پیدا کرده استو اما پس از آن قیمت افزایش یافته و توانسته در 5 آگوست امسال خط میانی کانال را بشکند.

نمودار یک روزه قیمت ریون کوین /  تتر

وضعیت فعلی یک الگوی صعودی را نشان می دهد. به نظر می رسد به زودی حرکت به سمت مقاومت کانال در 0.06 دلار و بریک اوت (خروج از آن) اتفاق خواهد افتاد.

منبع: beincrypto