خرید ٨/٩ میلیون دلارى دوج کوین توسط یک نهنگ

یکی از نهنگ‌ های برجسته شبکه بایننس با رتبه ٧٥ در بين ساير نهنگ هاى بازار، ۸.۹ میلیون واحد دوج کوین به كيف پول ارزهاى ديجيتال خود اضافه كرد.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از يوتودى، يكى از بزرگترين و برجسته ترين نهنگ هاى شبكه بايننس به تازگى اقدام به خريد مقدار قابل توجهى دوج كوين كرده است. اين اتفاق در حالى رخ داده است كه ساير نهنگ هاى بازار حدود ٣٦١ ميليون دلار از توكن هاى دوج كوين خود را از كيف پول هاى خود منتقل كرده اند.

گفتنى است بخش بزرگى از كيف پول اين نهنگ يعنى حدود ٢ درصد را ارز بايننس تشكيل ميدهد ولى با اين حال اين نهنگ تصميم به خريد مقادير زيادى دوج كوين كرده است.

ویل ‌استیت (WhaleStats) گزارش داده است که طی ۳ ساعت اخیر یکی از بزرگ‌ ترین نهنگ‌های شبکه بایننس اسمارت چین، حدود ۸.۹ میلیون واحد، معادل ۱.۴۷ میلیون دلار دوج کوین خریداری کرده است. این نهنگ در رتبه ۷۵ از ۱,۰۰۰ نهنگ برتر شبکه بایننس قرار دارد.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از يوتودى بیشترین توکن نگهداری‌ شده توسط این نهنگ «DODO» است که ۲۵.۷ درصد از سبد دارایی آن را تشکیل می‌ دهد.

دودو نوعی پروتکل دیفای و مبتنی بر شبکه بلاک‌چین است که روی زنجیره بایننس و اتریوم تأسیس شده است. دودو برخلاف بیشتر صرافی‌های غیرمتمرکز از الگوریتم بازارسازی اتوماتیک (AMM) استفاده کرده و از الگوریتم بازارسازی فعال (PMM) نیز پیروی می‌کند. استفاده از راهبرد بازارسازی فعال می‌تواند سبب پایدارشدن قیمت این ارز دیجیتال و تامین بهتر نقدینگی نیز بشود.

منبع: u.today.com