اتهام کاربران آفریقایى به بایننس

صرافى بايننس به اتهامات وارد شده از طرف كاربران آفريقايى اش واكنش نشان داد و در پاسخ گفت: هيچ حسابى در اين صرافى بى دليل مسدود نمى شود.
به گزارش ميهن سيگنال به نقل از بيت كوين نيوز، برخی از کاربران نیجریه‌ای بایننس، به تازگى اقدام به راه اندازى كمپين جديدى كردند تا اين صرافى را تحريم كنند، كاربران این صرافی را متهم کرده‌ اند که حساب‌ آنها را بدون هیچ دلیل موجهی مسدود کرده است.
مسدود سازى حساب كاربران
پلتفرم معاملاتى ارزهاى ديجيتال برجسته بايننس مورد هدف حمله گروهى از كاربران نيجريه اى اش در آفريقا قرار گرفته است. کاربران نیجریه‌ ای در این کمپین با هشتگ «binance stop scamming» به معنی «بایننس کلاهبرداری را متوقف کن» از دیگر کاربران آفریقایی خواسته‌ اند تا نارضایتی خود را از این صرافی، با دیگران به اشتراک بگذارند.
بر اساس گزارش premuim times، خشم كاربران آفريقايى به دليل تغييرات اخيرى است كه اين صرافى در بعضى از بخش هاى  پلتفرم خود ايجاد كرده است. اين تغييرات باعث بروز اختلال هايى از جمله مسدود شدن بعضى از حساب هاى كاربرى شده است.
كاربران زيادى در صفحات توييتر خود با انتشار تجربيات خود از مسدود شدن حساب هايشان و تلاش براى پيگيرى آن و عدم پاسخگويى اين صرافى به شكايات كاربران، از اين شبكه گله كردند.
صرافی بایننس در حالی که پیش‌ تر این اتهامات را رد کرده بود، بالاخره در یک توییت رسمی به اين شكايات واكنش نشان داد و تأیید کرد که دسترسی به برخی حساب‌ ها را مسدود کرده است، اين شبكه در ادامه اضافه کرد که این اتفاق تنها زمانی می‌افتد که دلیل موجهی وجود داشته باشد. این صرافی در توییتی اظهار کرد:
«گاهی برای محافظت از وجوه کاربران، حساب‌ ها به‌صورت خودکار با محدودیت مواجه می‌ شوند. در برخی موارد نیز به دلیل درخواست مراجع قانونی مجبوریم حساب ‌ها را مسدود کنیم؛ اما هیچ ‌گاه بدون هیچ دلیل موجهی حساب ‌ها را محدود نمی ‌کنیم.»

منبع: news.bitcoin.com