نهنگ ها با شرط بندی روی ریپل، ۳۶۰ میلیون XRP جمع آوری کردند

افزایش اخیر خرید XRP ریپل توسط نهنگ‌ های کریپتو با تنش‌های مداوم بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) همزمان شده است. در طول هفته گذشته، علیرغم کاهش اخیر قیمت توکن، نهنگ ها حدود 360 میلیون XRP به ارزش تقریبی 223 میلیون دلار جمع آوری کردند. به نقل از beincrypto، قیمت XRP در حدود 0.61694 دلار در نوسان است که نشان دهنده افت 1.05 درصدی در 24 ساعت گذشته و کاهش حاشیه 0.36 درصدی در ماه گذشته است.

با این حال، XRP از اول سال تا به امروز 82 درصد افزایش داشته است که نشان دهنده یک روند کلی مثبت است. ناظران پیش ‌بینی می‌ کنند که فعالیت خرید نهنگ‌ ها می‌تواند بر قیمت XRP تأثیر مثبت بگذارد و در آینده نزدیک آن را به 0.75 دلار برساند.

به موازات این رویداد، مدیر ارشد حقوقی ریپل فاش کرد که SEC قبل از شروع دعوای حقوقی در سال 2020، پیشنهاد داد تا XRP را به عنوان یک اوراق بهادار طبقه بندی کند و یک دوره کوتاه را برای انطباق با بازار فراهم کند. ریپل این پیشنهاد را رد کرد و ادعا کرد که XRP مطابق معیارهای اوراق بهادار را نیست و از SEC به دلیل نداشتن چارچوب جامع انطباق با رمزنگاری انتقاد کرد. این رویداد پس از پیروزی قانونی اخیر ریپل، یک پیروزی قابل توجه برای شرکت در نبرد مداومش علیه SEC بود.

منبع: beincrypto