زنگ خطر هکرها به صدا درآمد

مدير عامل صرافى برجسته بايننس به كاربران ارز ديجيتال هشدار داد تا مراقب خطر هك شدن حساب خود از طريق پيام هاى ناشناس باشند، اين پيام هاى ناشناس توسط هكرها با هدف دزيدن اطلاعات كاربران فرستاده ميشود.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از كوين تلگراف، مدير عامل صرافى بايننس، changpeng zhao در توييت اخير خود كه در روز جمعه منتشر شد، به كاربران اين صرافى از خطر در معرض قرار گرفتن حمله هاى هكرى هشدار داد و گفت اين حمله ها به تازگى توسط پيام هاى مرموز و ناشناس به شماره كاربران اين صرافى در حال وقوع ميباشد.

 Zhao با انتشار چندين عكس از پيام هاى مشابهى كه به كاربران اين صرافى فرستاده شده است، از كاربران خواست تا درصورت مواجه شدن با چنين پيام هايى به هيچ عنوان آنهارا باز نكنند

هكر ها در اين پيام هاى ناشناس با كمك يك لينك، كاربران را به سمت صفحه تقلبى صرافى بايننس راهنمايى ميكنند و از كاربران ميخواهند در صورت نياز به كنسل كردن برداشت هاى خود، اطلاعاتى را وارد كنند.

Zhao ضمن درخواست از كاربران براى كليك نكردن به روى اين لينك ها، تاكييد كرد كه هميشه براى ورود به اين صرافى، URL آن را به صورت دستى وارد مرورگر خود كنند.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از يوتودى، از ابتداى سال ٢٠٢٢ تاكنون بازار ارزهاى ديجيتال شاهد چندين مورد حمله هكرى بوده كه طى اين حمله ها پلتفرم هاى معاملاتى بسيارى ضررهاى مالى شدیدی را متحمل شدند، همچنين به گزارش  يوتودى، نرخ اعتماد كاربران ارزديجيتال به صرافى هاى برجسته نسبت به سال گذشته افت شديدى كرده است.

منبع: cointelegraph.com