افشای کلاهبرداری جدید از طریق سرمایه گذاری در دیفای

سیستم امنیت سایبری PeckShield کلاهبرداری هانی پات با هزاران قربانی را افشا می کند.

یک پروتکل مرموز دیفای و NFT، به نام ZTZ DAO، در اصل یک کلاهبرداری هانی پات است. در اینجا آمده است که چگونه بسیاری از سرمایه گذاران ساده لوح DeFi ممکن است ثروت رمزنگاری خود را از دست داده باشند.

طبق گزارش PeckShield توکن ZTZ DAO یک کلاهبرداری هانی پات است!

امروز، ۱۹ آوریل ۲۰۲۲، یک سیستم شناسایی خودکار توسط ارائه دهنده امنیت سایبری PeckShield موضوع مهمی را فاش کرد. این موضوع مبنی بر این بود که قرارداد مبتنی بر BSC توکن ZTZ به احتمال زیاد یک کلاهبرداری Honeypot است.

هانی پات دسته ای از کلاهبرداری های رایانه ای است که بر سرقت پول و داده های کاربران متمرکز است. در ارز دیجیتال، معمولاً به معنای قرارداد یا پروتکلی است که فقط به کاربران اجازه می‌دهد نقدینگی تزریق کنند اما آن را پس نگیرند.

طبق سیستم ردیابی Dex.guru، توکن ZTZ با قیمت 0.00000027 دلار یا 99.97 درصد در 24 ساعت کاهش می یابد. با وجود اعلام هانی پات، بیش از 5000 کاربر رمزارز همچنان ZTZ را در اختیار دارند.

برخی از سرویس های تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال نشان دادند که دقیقا یک هفته پیش، در 12 آوریل 2022، قیمت ZTZ/BNB در یک ساعت بیش از 700 درصد افزایش یافت.

جالب است که هم وب سایت و هم رسانه های اجتماعی پروژه کلاهبرداری فعال هستند. در میان نظرات انتقادی سرمایه گذاران کلاهبردار، این تیم قصد دارد از “نقشه برداری و اسکرین شات” برای ZTZ2.0 رونمایی کند.

طبق اخبار میهن سیگنال، کلاهبرداری های هانی پات معمولاً با اسپین آف های مختلف مانند دوج کوین و شیبا اینو مرتبط هستند.

منبع: u.today