ضرب العجل اس ای سی (SEC) برای انجام اصلاحات نهایی ETFهای بیت کوین

کمیسیون اس ای سی (SEC) ضرب الاجل مهمی را برای تغییرات نهایی در برنامه های کاربردی صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) تعیین کرده است. به هفت شرکتی که به دنبال فهرست‌ بندی ETF‌های بیت‌ کوین نقطه‌ای هستند، دستور داده شده است تا این تغییرات را تا 29 دسامبر 2023 ارائه کنند.

انتظار می‌ رود کمیسیون SEC اولین ETF بیت‌کوین را در اوایل ژانویه، پس از بحث‌های گسترده با شرکت‌ هایی مانند BlackRock، Grayscale Investments، ARK Investments تایید کند.

اس ای سی با تأکید بر قابلیت ایجاد وجه نقد و فرصت های بازخرید برای ETF بیت کوین پیشنهادی، در بحث‌ های مهمی شرکت کرده است. تغییرات قابل توجه شامل افزایش قابل توجه مبلغ اولیه ETF iShares Bitcoin Trust (IBIT) بلک راک، از 100000 دلار اولیه به 10 میلیون دلار پیش بینی شده تا 3 ژانویه 2024 است. SEC همچنین قرار است تصمیم نهایی را در مورد Ark Invest/21 اتخاذ کند.

اس ای سی تایید یا رد درخواست ETF بیت کوین را در 10 ژانویه 2024 به اشتراک می گذارد. این توسعه نظارتی احساسات صعودی را در بازار کریپتو تحریک کرده است. به ویژه در مورد تأیید چند ETF بیت کوین، که پیش بینی می شود تحرکات قابل توجهی در قیمت بیت کوین ایجاد کند.

منبع: coinjournal