حمایت سناتور آمریکایى از بیت کوین

سينتيا لوميس (سناتور آمريكايى)، اظهار كرد كه بيت كوين يك استاندارد براى ارزهاى ديگر مى باشد، او همچنين با اشاره غیر مستقیم به ريپل احتمال داد كه XRP به اوراق بهادار تبديل شود.

سینتیا لومیس، سناتور ایالت وایومینگ در برنامه اسکواک باکس سی‌ان‌بی‌سی در رابطه با بيت كوين، دوج كوين، ريپل و ارزهاى ديجيتال ديگر صحبت كرد.

بر اساس گفته هاى لوميس، بیت کوین استانداری برای سایر ارزهای دیجیتال است و آمده که بماند، در حالی که بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر اینگونه نیستند.

نظارت بر ارزهاى ديجيتال بابد متفاوت از بيت كوين باشد.

مجرى برنامه از سينيتا لوميس كه در حوزه ارزهاى ديجيتال دانش و آگاهى زيادى دارد، پرسيد، از بين ارزهايى كه روى صفحه تلويزيون برنامه نمايش داده شده اند كدام ارز همگام با بيت كوين پيش خواهد رفت. اين ارزها شامل دوج كوين، ريپل، اتريوم و لايت كوين بود.

سينيتا در پاسخ گفت، بيت كوين استانداردى براى ساير ارزهاى ديجيتال مى باشد و آمده است تا حالا حالا ها بماند.

او همچنين اظهار كرد ارزهاى نام برده شده، از آنجايى كه به نحوى متفاوت از بيت كوين ساخته شده اند پس نحوه نظارت بر آنها هم بايد متفاوت باشد.

او تاكید كرد كه بيت كوين، ارزی كاملا غيرمتمركز است در صورتيكه بقيه ارزهاى نام برده شده اينچنين نيستند.

اين سناتور آمريكايى در ادامه اظهارتش، به يك ارز ديجيتال كه توسط شخص يا نهادى منتشر شده و مقدار زيادى از آن در اختيار انتشاردهندگان است اشاره كرد؛ هرچند او نام اين ارز را به زبان نياورد. او در ادامه گفت كه اين ارز به احتمال زياد تبديل به اوراق بهادار مى شود.

 گفتنی است، بسیاری از کاربران ارز دیجیتال معتقدند که منظور سینتیا از این ارز، ریپل بوده است.

سينيتا تاكيد كرد كه بيت كوين يك كالا و طلاى ديجيتال محسوب مى شود.

به نظر من بيت كوين برخلاف ارزهاى ديگر، آمده است تا بماند. بيت كوين به عنوان استانداردى براى بقيه ارزها عمل مى كند.

نحوه نظارت بيت كوين بايد متفاوت از ارزهاى ديگر باشد چراكه نحوه ساخت آن به گونه ى ديگرى بوده است.

منبع: u.today.com