تحلیل قیمت شیبا اینو: کف قیمت دو ساله با هجوم خرس ها | ۲۰ خرداد

در 24 ساعت گذشته قیمت شیبا اینو روی نمودارها 16 درصد افت کرده است. در همین زمان، بیت کوین 5 درصد و اتریوم 8 درصد از ارزش خود را از دست داده اند. به نظر می رسد اخبار مرتبط با SEC تاثیر شدیدی روی بیت کوین و به تبع آن سایر ارزهای دیجیتال گذاشته است.

اگرچه شیبا اینو از سوی کمیسیون اوراق بهادار آمریکا به عنوان اوراق بهادار معرفی نشده، آلت کوین هایی مانند اتریوم کلاسیک، بیت کوین کش، آوالانچ و بسیاری دیگر با سناریوی مشابهی روبه رو هستند. فشار فروش این ارزهای دیجیتال ممکن است ترس را در سرتاسر بازار حاکم کند و هولدرهای شیبا هم به سمت فروش دارایی هایشان هجوم ببرند.

تحلیل قیمت 4 ساعته شیبا اینو

نمودار چهارساعته قیمت شیبا اینو / تتر. برای مشاهده نمودار در اندازه بزرگ روی آن کلیک کنید.

در تایم فریم 4 ساعته، پرایس اکشن SHIB از ابتدای ماه می وضعیت خرسی دارد. این وضعیت در نمودار روزانه شدیدتر شده است.

با اینکه افت قیمت شیبا مانند سایر آلت کوین ها قابل پیش بینی بود شدت آن همه را شگفت زده کرده است. اندیکاتور OBV در تایم فریم 4 ساعته از یک قله سقوط کرده و RSI به سطح 10 رسیده است. هر دوی این اندیکاتورها فشار فروش شدید در کوتاه مدت را نشان می دهند.

پس از افت به زیر حمایت 0.0000079 دلار، قیمت به زیر سطح 0.0000068 دلار هم رسیده است. آخرین باری که شیبا در این سطح قیمتی قرار داشت به سپتامبر 2021 برمی گردد. پایین تر از آن هم سطح 0.0000051 دلار کف قیمت سپتامبر 2021 بوده است.

طبق تحلیل میهن سیگنال، سطوح ریتریسمنت فیبوناچی احتمال حرکت به سمت سطوح 50، 61.8 و 78.6 درصد را نشان می دهند. بهتر است فروشندگان قبل از اقدام به فروش برای رسیدن به این سطوح صبر کنند. هم اکنون هرگونه تصمیم گیری برای خرید یا فروش با ریسک زیادی همراه است زیرا نوسان بالایی بر بازار حاکم شده است.

منبع: ambcrypto