تحلیل قیمت شیبا اینو: آماده بریک اوت | ۸ مرداد

پس از 14 روز درجازدن، قیمت شیبا اینو در 28 جولای از محدوده 0.000008 دلار عبور کرد. داده های آن چین سیگنال های صعودی متفاوتی دارند که احتمال رشد ثابت قیمت را نشان می دهد.

قیمت شیبا به دلیل عدم قطعیت درباره شیباریوم مدتی پرایس اکشن حاشیه ای را تجربه کرد. اما آخرین خبر از بریج اتریوم – شیباریوم احساسات مثبتی را ایجاد کرده است.

داده های آن چین نشان می دهد پوشش رسانه ای اخبار اخیر باعث ایجاد خوشبینی در جامعه شیبا اینو شده است. حجم اجتماعی شیبا در ماه جولای روند صعودی ثابتی داشته است. این میزان در 29 جولای افزایش 280 درصدی را ثبت کرده است.

زمانی که این معیار رشد را نشان می دهد گویای این است که سرمایه گذاران به پروژه علاقمند هستند. طبق داده های سانتیمنت عرضه شیبااینو در صرافی ها به کف دو ساله خود رسیده است. به نظر می رسد سرمایه گذارن در حال هولد کردن به امید افزایش قیمت با پیشرفت های آتی هستند.

با توجه به موارد گفته شده به نظر می آید قیمت 0.00001 دلار یک هدف منطقی برای SHIB باشد. فعلا خریداران در حوالی 0.000009 دلار با مقاومت رو به رو خواهند شد و احتمال پولبک وجود دارد. اما اگر مقاومت کلیدی شکسته شود، با بریک اوت قیمت به 0.00001 دلار خواهد رسید.

نمودار یک روزه قیمت شیبا اینو/ تتر. برای مشاهده نمودار در سایز بزرگ روی آن کلیک کنید.

اگر قیمت به زیر 0.000007 دلار کاهش یابد سناریوی صعودی خنثی خواهد شد. در صورت موفقیت خرس ها، احتمال افت تا 0.000006 دلار هم وجود خواهد داشت.

منبع: beincrypto