شیبا اینو به یک میلیون نگهدارنده رسید

شيبا اينو به نقطه عطف جديدى رسيد كه بر آينده و زمينه اساسى اين ارز، تاثير ميگذارد.

ميم كوين شيبا اينو، بالاخره به تعداد يك ميليون نگهدارنده رسيد و نقطه عطف جديدى را در كارنامه خود ثبت كرد.

هم اكنون بيش از يك ميليون كاربر صنعت ارز ديجيتال، تمايل دارند تا پول خود را به روى میم کوین #شیبا_اینو که به تازگی به محبوبیت قابل توجهی رسیده است، سرمایه گذاری کنند.

مسیر شیبا اینو در بازار ارزهای دیجیتال

شیبا اینو بعد از  چندین بار رشد متعدد و قابل توجه چند هزار درصدی، توانست رکورد اوج قیمتی قبلی خود را بشکند و به سطح 0.000088 دلاری برسد. گفتنی است قبل از این اتفاق ارز شیبیا اینو در یک سقوط 30 درصدی، به سطح 0.000057 دلاری رسیده بود.

به گزارش میهن سیگنال به نقل از تریدینگ ویو، بسیاری از معامله گران تصمیم به رها کردن کشتی های در حال غرق شدن خود گرفته و در حال فروش توکن های خود می باشند.

پیش تر در تاریخ های 19، 11 و 5 ام نوامبر، ارز شیبا اینو در تلاش برای باز پس گیری اوج قیمتی خود بود که موفق به انجام آن نشد. گفتنی ای در طی آن چند روز توکن های زیادی شاهد رشد 40 درصدی بودند که البته به دلیل فشار قدرت خریداران بازار، به سرعت به سمت پایین سقوط کردند.

رشد بنيادىن شيبا زينو

با اينكه بسياري از طرفداران اين ارز از عملكرد هفته گذشته آن راضى نبوده اند، ولى به نظر مى رسد فاكتور هاى بنيادين مانند تعداد نگهدارندگان اين ارز نسبت به نوسان قيمتى كوتاه مدت آن، تاثير بسيار بيشترى بر آينده اين ارز خواهد داشت.

طبق گزارش هاى جمع آورى شده از تاريخ بازار ارز ديجيتال، قيمت ميم كوين هايى مانند دوج كوين در دراز مدت، تغيير چندانى نمى كند، ولى ارزهايى كه پشتوانه و زمينه بنيادين قوى ترى دارند از جمله اتريوم و سولانا، به دليل مصارف و كاربرد هاى روزانه، در دراز مدت رشد قيمتى بيشترى خواهند داشت.

منبع: u.today.com