همکارى جدید شیبا اینو

شبكه شيبا اينو در طى اعلاميه اى به جامعه طرفداران شيبا، از شروع همكارى جديدى با رستوران محبوب ايتاليايى، Welly’s خبر داد.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از يوتودى، شبكه شيبا اينو در حال انجام يك معامله بزرگ با يك رستوران ايتالیایى معروف ميباشد.

اين همكارى بزرگ با رستوران فست فود ايتاليايى توسط توسعه ‌دهنده شیبا اینو، Shytoshi Kusama در يك بلاگ رسمى اعلام شد. SHytoshi، در ادامه از ميزان اهميت اين معامله جديد و تاثيرات مثبتش براى شبكه شيبا اينو صحبت كرد و گفت:

همکاری با رستوران ایتالیایی Welly’s اولین قدم برای وارد شدن به دنیای واقعی IRL است.

او همچنين در خطاب به طرفداران شیبا اینو گفت که منتظر همکاری‌ های بزرگ‌ تری تا پايان سال ٢٠٢٢ باشيد.

 او در پاسخ به سوالات مربوط با معاملات شیبا اینو در سال جدید گفت:

“حداقل یک معامله دیگر در این ماه داریم و این معامله مانند پیش غذا برای معاملات اصلی میباشد، ما در حال آماده سازى براى ورود به صنعت IRL هستيم. ما آماده‌ایم که دنیا را برای همیشه تغییر دهیم.

ارز دیجیتال شیبا اینو توانست در اکتبر ۲۰۲۱ بیش از ۱۰ برابر رشد قیمتی را تجربه کند و ارزش بازار آن به ۳۵ میلیارد دلار برسد و در جایگاه دهم در بین تمامی ارزهای دیجیتال قرار گیرد. این در طی ماه گذشته روندی نزولی را در پیش گرفته است که می توان گفت روندی طبیعی است که هر ارزی بعد از مقداری رشد ممکن است اصلاحاتی را تجربه کند.

ارز دیجیتال شیبا اینو بر روی شبکه بلاک چین اتریوم پایه‌گذاری شده است و خود بلاک چین اختصاصی ندارد. بنیانگذار این ارز اعلام کرده به این دلیل اتریوم را انتخاب کرده، چون قبلاً تثبیت شده و ایمن است و به پروژه اجازه می‌دهد تا غیر متمرکز بماند.

منبع: u.today.com