شیباریوم همچنان با سرعت قله های صعود را در می نوردد

پاپی نت، شبکه آزمایشی شیباریوم، که در 11 مارس عرضه شد، همچنان به سرعت به نقاط عطف جدید می رسد. اخیراً میلیون ها تراکنش در عرض چند روز در این شبکه رخ داد.

اکنون دوباره رویداد جدیدی به وقوع پیوست و نقطه عطف جدیدی ایجاد شد. چرا که تعداد تراکنش ‌های Puppynet از مرز 25 میلیون در عرض تنها دو روز از رکورد قبلی بیشتر شد.

شیباریوم بتا شاهد میلیون ها تراکنش است

طبق گزارش Puppyscan، رکورد قبلی متعلق به دو روز پیش بود، زمانی که تعداد تراکنش ها از 24 میلیون فراتر رفت. در حال حاضر، مجموع تراکنش ها در پاپی نت در مجموع به 25,151,650 رسیده است.

طبق نمودار در Puppyscan، تراکنش ها در 13 ژوئن افزایش یافت و به 324,899 رسید. از آن زمان، آنها در سطح کمی پایین تر قرار گرفتند، اما مقدار روزانه آنها به زیر 270000 نزول نکردند.

تعداد آدرس‌ های کیف پول هایی که به شبکه Shibarium متصل هستند، تقریباً مانند دو روز پیش یعنی  16,991,117 است.

کوساما حافظ نام ریوشی است

در پیامی که اخیراً در کانال تلگرامی شیباریوم منتشر شد، رهبر شیبا اینو، شیتوشی کوساما، دسترسی یک «فودر» را به دلیل صحبت‌هایش درباره بنیانگذار SHIB، ریوشی، مسدود کرد.

کوساما نوشت که این پیام سرشار از بی احترامی بود. یکی از کاربران تلگرام اظهار داشت که شیبا اینو توسط توسعه دهندگان فعلی توسعه یافت، نه ریوشی. او با این پیام، ممنوعیت دائمی از سوی Shytoshi را برای خود به ارمغان می آورد.

کوساما همچنین به همه یادآوری کرد که هیچکس به خالق بیت کوین ساتوشی ناکاموتو بی احترامی نمی کند، زیرا بیت کوین جهان را تغییر داد. وی تصریح کرد: ما نیز تفاوتی نداریم. در مورد ریوشی، کوساما بر نقش رهبری خود در ایجاد SHIB تاکید کرد و گفت که “ریو ما را در مسیر تمرکززدایی قرار داد و پروژه ای را پایه گذاری کرد که زندگی میلیون ها نفر را تغییر داده است.”

توسعه دهنده شیبا اینو و شیباریوم گفت شخصاً دسترسی فادری را که به خالق و ایدئولوژیست مرموز شیبا اینو توهین کرد را مسدود می کند.

منبع: u.today