تحلیل قیمت سولانا: برگشتن قیمت از سطح ۳۸.۵ دلار | ۱۸ تیر

پس از سقوط قیمت ارزهای دیجیتال در ابتدای ژوئن، قیمت سولانا بسیار نوسانی بوده است. خوشبختانه سولانا بازگشت خوبی داشته و قیمت آن به طور قابل توجهی بالا رفته است.

نکات مهم تحلیل قیمت سولانا

  • سولانا ریکاوری خوبی را تجربه کرده و قیمت آن بالاتر رفته است.
  • حرکت صعودی سولانا با رسیدن به EMA 8 روزه متوقف شده است.
  • اگر همین روند ادامه پیدا کند، قیمت دوباره به کف حمایتی 31.66 دلار بازخواهد گشت.

حرکت صعودی سولانا با مانعی مواجه شده که جلوی صعود بیشتر آن را گرفته است. بین 18 تا 24 ژوئن، SOL یک رالی 60 درصدی خیره کننده داشت که قیمت آن را تا سقف 42.89 دلار افزایش داد. اما یا رسیدن به EMA 8 روزه این حرکت متوقف شد.

این سطح باعث شد قیمت تقریبا 28 درصد افت کند و به زیر حمایت 31.66 دلار برسد. با این حال، خریداران توانستند یک بار دیگر قیمت را افزایش دهند.

اگر همین روند ادامه داشته باشد احتمال بازگشت دوباره تا سطح 31.66 دلار وجود خواهد داشت. در سوی دیگر اگر قیمت بالاتر از این سطح حمایتی باقی بماند، امید برای بازگشت وجود خواهد داشت. اگر سولانا به زیر این سطح برسد احتمالا سقوط 22 درصدی صورت خواهد گرفت.

نمودار چهار ساعته قیمت سولانا /  دلار. برای مشاهده نمودار در سایز اصلی روی آن کلیک کنید.

اندیکاتورهای تکنیکال در وضعیت نزولی قرار دارند. RSI پایین تر از سطح میانی قرار دارد و شیب رو به پایین گرفته که نشان دهنده افزایش فشار فروش است. همزمان اندیکاتور مکدی با هیستوگرام قرمز خود افزایش مومنتوم نزولی را نشان می دهد.

اگرچه چشم انداز فعلی برای قیمت سولانا امیدوارکننده به نظر نمی رسد، در صورتی که مومنتوم صعودی افزایش یابد احتمال زیادی وجود دارد که قیمت در نمودار 4 ساعته بالاتر از سطح 38.51 دلار بسته شود و سطح EMA هست روزه را به یک حمایت تبدیل نماید. چنین حرکتی پیش بینی های نزولی را خنثی کرده و می تواند موجب رشد تا 47.43 دلار گردد.

منبع: coinquora