با گسترش بازار میم کوین بانک، سولانا به بیش از ۱۱۷ دلار رسید

سولانا، SOL، به مدت سه هفته در یک صعود تماشایی بوده است و از مرز 110 دلار عبور کرده و در برابر نوسانات بازار انعطاف پذیری را نشان داده ایت. افزایش قیمت این کوین که در شش ماه گذشته رشد 400 درصدی را نشان می ‌دهد، با افزایش فعالیت میم کوین آن همزمان شده است.

قیمت فعلی SOL بین 110 تا 117 دلار در نوسان است که طی هفته گذشته 21 درصد و در ماه گذشته 60 درصد افزایش داشته است. ارزش کل بازار SOL 40 درصد افزایش یافته است که نشان دهنده اعتماد مجدد سرمایه گذاران به دارایی های دیجیتال است. ارزش کل توکن های بلاک شده در برنامه های سولانا از 400 میلیون دلار در ماه نوامبر به 1.3 میلیارد دلار افزایش یافته است که به سود سالانه SOL بیش از 830 درصد کمک کرده است.

به نقل از newsbtc، این بلاک چین همچنین شاهد افزایش فعالیت های شبکه بوده است، به طوری که صرافی های غیرمتمرکز در سولانا به حجم معاملات یونی سواپ نزدیک شده اند. از آنجایی که علاقه به Solana در بین توسعه‌دهندگان و سرمایه‌گذاران همچنان در حال رشد است، انتظار می‌رود که SOL به زودی به سطح بسیار ارزنده ۱۲۰ دلار برسد، که ناشی از افزایش فعالیت اکوسیستم و علاقه سوداگرانه به بازار ارزهای دیجیتال است.

منبع: newsbtc