رشد چشمگیر استیبل کوین ها در ١٢ ماه اخیر

ارزش بازار استیبل کوین ‌های برتر بازار رشد چشمگيرى داشته و به بالاترين حد خود در ۱۲ ماه گذشته رسيده است.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از new.bitcoin، بازار استيبل كوين ها به تازگى توانسته با رشد چشمگيرش، سهم برجسته اى در ارزش كل بازار ارزهاى ديجيتال داشته باشد.

گفتنى است در حال حاضر در بين تمام استيبل كوين ها، ١٠ استيبل كوين برتر جدول بر اساس ارزش بازار، بيشترين سهم را در اين اقتصاد ١/٨ تريليون دلارى دارند.

طبق گزارش بیت کوین دات‌کام، استیبل کوین‌ها در حال حاضر با ارزش بازاری ۱۷۷ میلیارد دلاری، سهمی ۹.۷۷ درصدی از اقتصاد ۱.۸ تریلیون دلاری ارزهای دیجیتال دارند و همزمان با افزایش انتشار این توکن‌ها، ارزش بازار آنها نیز رشد کرده است. 

گفتنی است که بیش‌ ترین رشد در میان استیبل کوین‌ها متعلق به UST شبکه ترا بوده که شاهد رشد ۵,۴۳۱ درصدی در سال ٢٠٢١ بوده است و پس از آن دلار بایننس در رتبه چهارم قرار دارد.

شيرجه در رشد ناگهانى استيبل كوين ها

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از بيت كوين دات كام، تتر در حال حاضر با ارزش بازار ۷۸.۳ میلیارد دلاری بزرگ‌ ترین استیبل کوین بازار است، انتشار اين ارز، از روز ۲ ژانویه ۲۰۲۱ تا ۲ ژانویه ۲۰۲۲ افزایش  چشمگیری داشته و ارزش بازار آن ۲۶۹.۸۱ درصد رشد کرده است.

در ادامه یواس‌ دی کوین (USDC) که دومین استیبل کوین بزرگ بازار است، در مدت زمان مشابه تتر، رشدی ۹۳۶.۵۸ درصدی را تجربه کرد و هم اكنون ارزش بازار آن از ۴.۱ میلیارد دلار به ۴۲.۵ میلیارد دلار رسیده است.

منبع: news.bitcoin.com