رشد قیمتى خیره کننده ارز ترا

على رغم اصلاح بى رحمانه اخير بازار، ارز ترا به ركورد قيمتى جديدى رسيد.

حتى سقوط بيت كوين و اصلاح بازار هم نتوانست مانع رشد ترا و رسیدن آن به ركورد قيمتى جديدش شود.

قیمت لونا (LUNA)، ارز دیجیتال اصلی شبکه ترا، ساعاتی پیش با جهشی ۳۵ درصدی به اوج تاریخی جدید خود در ۷۸.۴۵ دلار رسید.

 تِرا با جهش خیره‌کننده امروز خود به رتبه نهم بازار صعود کرده و این در حالی است بسیاری از ارزهای دیجیتال روز گذشته با سقوط عمیق قیمت‌ ها مواجه شده بود. گفتنى است این ارز تنها در ٢٤ ساعت گذشته شاهد ٣٣ درصد رشد قيمتى بوده است.

ارزش كل بازار ارز ترا، با رسيدن به ٣٠ ميليارد دلار پا به پاى توكن شبكه ريپل (XRP) در حال حركت است و هم اكنون در جدول، زير ريپل قرار گرفته است.

ثبت اوج قيمتى جديد لونا، در اين شرايط نابسامان و اصلاح قدرتمند بازار، از اتفاقات عجيبى بود كه بسيارى از كاربران ارز ديجيتال را شوكه كرده است.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از يوتودى، بيت كوين پيش تر در تاريخ ٤ دسامبر با سقوط نجومى ٢١ درصدى، كل بازار را تحت تاثير قرار داد و تمام آلت كوين هارا با خود به پايين كشيد.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از كوين ماركت كپ، اخيرا ارز اتریوم عملكرد بسيار بهترى نسبت به بيت كوين از خود نشان داده است. همچنين جفت ارز ETH/BTC، با رسيدن به سطح 0.855 BTC ، در بالاترين سطح خود از ماه مى سال ٢٠١٨ قرار دارد.

پلتفرم ترا و ارز دیجیتال لونا با هدف کاهش تمرکز در بازار ارزهای دیجیتال طراحی شده است. برخلاف پروتکل‌های معمول و سنتی بلاک چین، پلتفرم ترا قصد کاهش رقابت و ایجاد ثبات در بازار با استفاده از الگوریتم‌های استیبل کوین دارد.

در صورت موفقیت چنین اقدامی محدودیت‌های فنی، منقضی شده و زیرساخت‌های سنتی بلاک چین متحول شده و زیرساخت‌ های مالی آزاد ایجاد می‌شوند.

منبع: u.today.com