مسدود شدن ١ میلیون USDT توسط شرکت تتر

شركت تتر، بيش از ١ ميليون ارز USDT مربوط به يك آدرس متعلق به كاربر اين شبكه، مسدود شد.

به گزارش میهن سیگنال به نقل از AddedBlacklist، هفته گذشته  شرکت تتر، صادر کننده استیبل کوین USDT، آدرسی که حاوی بیش از یک میلیون USDT بود را در لیست سیاه خود قرار داد و موجودی تتر آن را مسدود کرد.

سخنگوى شبكه تتر در مصاحبه اخيرش اظهار كرد كه اين موارد زمانى پيش مى آيد كه شبكه تتر تشخيص دهد که آدرس مسدود شده خطایی کرده و یا در حال بررسی توسط یک سازمان مجری قانون است.

اين شركت همچنين در تاریخ ۳۰ دسامبر تابع AddedBlacklist را فراخوانی کرده و بدین شکل موجودی ارز دیجیتال تتر آن را مسدود نموده است و اکنون نمی‌ توان از این آدرس تترها را منتقل کرد.

گفتنى است هنوز مشخص نيست كه صاحب اين آدرس كيف پول چه كسى است و هنوز هيچ واكنشى از كسى دريافت نشده است، اين حساب كاربرى علاوه بر ارز تتر تعداد بسيارى از ارزهاى ديجيتال ديگر را هم دارا مى باشد كه هنوز اقدام به استخراج آنها از حساب خود نكرده است.

به گفته سخنگوى اين شبكه، مسدود كردن حساب هاى مشكوك به جلوگيرى و پيشگيرى از اقدامات كلاهبردارى و حمله هاى هكرى به سرمايه هاى كاربران اين شبكه، كمك مى كند.

براساس گزارش ميهن سيگنال، به گفته خبرگزارى The Block’s Data Dashboard، شبكه ديجيتال تتر، از سال ٢٠١٧ تاكنون شروع به مسدود كردن حساب هاى كاربرى مشكوك كرده است، گفتنى است تاكنون بيش از ٥٠٠ آدرس حساب كاربرى، توسط شبكه تتر مسدود شده است.

منبع: www.theblockcrypto.com